AndersAu Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Cdspilleren i bilen min er gåen, så jeg trenger en ny en som er billig og lett å montere. Tenkte ikke jeg skulle bruke over tusenlappen. Det må helst være mulighet for å koble til mp3spiller, auxingang. Noen som har tips om noen gode spillere? Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 De fleste nye spillere idag er lette å montere, så lenge det er montert ISO-kontakter i bilen fra før. Hvilken bil har du? Lenke til kommentar
AndersAu Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) ok, har en hyundai sonata 96-model. Hvordan kan jeg finne ut om det er ISO-kontakter? og Følger det med alt jeg trenger for å innstalere? Tenkte litt på denne http://www.pixmania.com/no/no/3165153/art/...3-deh-1120.html I tillegg syns jeg det er litt for tynn lyd med de orginale høytalerne, tenker da enten å bytte ut et par høytalere i dashbordet eller eventuelt en liten sub. Men tror ikke jeg gidder å begyne å skjære hull viss det må til? tenkte litt på denne http://www.netonnet.no/art/bil-og-bat/bils...50(111362,4688) Endret 12. januar 2010 av AndersAu Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 Ingen vits med den nederste pakken, ingen høyttalere passer vel noe sted, og lyden blir ikke nødvendigvis noe bedre enn du har idag. Et par gode 4" høyttalere til dashbordet samt f.eks. Pioneer'en er en god start på et godt og rimelig anlegg. Tror ikke du trenger ISO-overgang til ny spiller, det kommer an på hvilken spiller som sitter der nå, bare å ta ut spilleren og sjekke bak. Så kan du jo vurdere etterpå om du også vil ha nye høyttalere i hattehylla av samme serie som 4", eller gå for basskasse med forsterker i bagasjerommet. Det spørs jo litt hvor mye du vil gjøre ut av dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå