Gå til innhold

Åssen er dagene dine ?

spetwols

Anbefalte innlegg

Elsker den nye hverdagen min!

2300: Begynner på jobb; bensinstasjon. Steker boller, vasker hele sjappa, selger litt hurtigmat til natteranglerne og etterhvert kaffe og aviser til frokostkundene. Tusler stort sett rundt alene og har det temmelig ok på jobb.

0745: Ferdig på jobb. Kjører hjem i motsatt retning av jobbtrafikken og godter meg fryktelig, nesten så jeg får lyst til å vinke til stakkarene som er på vei på jobb.

Mellom åtte og ni: Finner senga. Og blir der. Lenge.

Står opp mellom fem og sju på ettermiddagen, lager middag til familien min (bor hjemme, har "friår").

Deretter pc, film eller annen chill til klokka nærmer seg 23 igjen og jeg kanskje må på jobb. Men føler jeg har veldig mye fri, selv om jeg jobber over 100%. Det er bare så utrolig deilig å slippe å tenke på lekser og prøver, når jeg er ferdig på jobb er jeg FERDIG. Og klokka har INGEN TING å si, det eneste klokkeslettet jeg trenger å bry meg om er ti på elleve, for da må jeg dra hjemmefra. Men aldri en vekkerklokkealarm eller noe i sikte. :love:

Veldig lite sosial kontakt ja, jeg liker å ha fritiden min for meg selv. Det er tross alt ikke SÅ mye av den siden jeg jobber 120-150 %. Men det passer meg utmerket, også tjener jeg masse penger :cool:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...