Vektarm Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 dere juger som faen. akkurat som ingen av dere tar både en morgenronk og en kveldsronk. as if Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg runker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg runker ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Even_A Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Står opp dusjer spiser drar på skolen slapper av trener dusjer legger meg I helgene er det temmelig likt bortsett fra at jeg ikke går på skolen og drar på fest (uten å drikke) eller er med venner, på kvelden. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Våkner Står opp (1 time senere) Løper rundt i huset og spriser, pakker sekken osv Sykler som en gal til skolen Er på skolen Friminutt skole spise/friminutt skole sykle hvem slappe av spise PC/Lekser/Venner Spise trening Spise/TV PC/TV Senga - NDS/Nexus One Kvelds-runk Sove repeat Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg runker ikke i det hele tatt. Jeg er seriøs. Jeg synes det er ubehagelig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg runker ikke i det hele tatt. Jeg er seriøs. Jeg synes det er ubehagelig. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Jeg runker ikke i det hele tatt. Jeg er seriøs. Jeg synes det er ubehagelig. Jeg er dønn seriøs. Like seriøs som han her: Jeg har prøver ofte, men liker det ikke. Endret 7. mars 2010 av Dermuszdel Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg runker ikke i det hele tatt. Jeg er seriøs. Jeg synes det er ubehagelig. Jeg er dønn seriøs. Like seriøs som han her: Jeg har prøver ofte, men liker det ikke. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var en gang to tomater som gikk over en vei. Da kom det en trailer og kjørte over den ene. Da sa den andre; "Kom ann ketchup!!" Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var en gang to tomater som gikk over en vei. Da kom det en trailer og kjørte over den ene. Da sa den andre; "Kom ann ketchup!!" Tomater kan ikke snakke Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 slik er hverdagen min: sove jobb fritid sove jobb fritid sove jobb fritid i helgene er forskjellen at man fjerner jobb fra lista. Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det var en gang to tomater som gikk over en vei. Da kom det en trailer og kjørte over den ene. Da sa den andre; "Kom ann ketchup!!" Tomater kan ikke snakke Ikke gå over veien heller. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Det var en gang to tomater som gikk over en vei. Da kom det en trailer og kjørte over den ene. Da sa den andre; "Kom ann ketchup!!" Tomater kan ikke snakke Ikke gå over veien heller. De kan rulle da Eller hvertfall bli rullet Endret 7. mars 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Dessuten er det en bil som kjører over tomatene, ikke en trailer. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 - Står opp - Dusjer - Frokost - Bruker så litt tid på badet - Skole - Hjem - Spise - Trene (Fotball, Styrke eller Kondisjon) - PC / Xbox 360 / TV - Kveldsmat - Muligens en liten trall - Legge meg Helgene varierer ofte. Lenke til kommentar
BareStine Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 - Jobb - Middag - Kjæreste/venner - Sove. Hurra! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Våkne (06:45) Frokost Sykle til skolen (6km) Skole frem til 12:00 Lunsj Jobbe med skolen selvstendig Sykle hjem Middag Trening (svømming, thaiboksing, styrketrening) Chille/lekser Sove Veldig A4-liv jeg har nå. Ingen tid til så mye sosialt. Men før var dagene ganske annerledes Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Mitt nye liv som hybelboer: 08:00 - Står opp 09:45 - Spiser frokost på skolen 12:00 - Spiser lunch på skolen 15:00 - 17:30 - Kommer hjem fra skolen 15:30 - 18:00 - Spiser middag 18:00 til 23:00 - Sitter foran datamaskinen eller driver på med annet moro. 23:00 - Leggetid og energisamling til neste dag. Helgene: - Avslapping - Avslapping - Er med venner - Evt. Fest med bekjente - Sitter foran datamaskinen - LAN Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå