djgudleif Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 - Våkne - Jakte på duer i byen - Ta på 1992-utgaven av armani-dressen (som jeg fant i søppelkassa utenfor en fin villa) - Besvime på grunn av feilernæring 1 Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 - Våkne - Frokost med frokostøl - Dusj, tannpuss, barbering og denslags - Forelesninger - Trening - Pensumlesing - Middag - TV/PC - Kveldsøl - God natt I helgen erstattes forelesning, trening og pensumlesing med tur på fjellet/skogen, og TV/PC med sosiale sammenkomster Lenke til kommentar
Huskarl Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 - Stå opp 6.45 - Pakke ned brød, pålegg og melk. - Kjøre til jobb - Komme fram mellom 6.55-6.59 - Jobbe 7.00-19.00 - Butikken. - Lage noe mat. - Dusje. - Sette meg på pcen i kamp mot trøttheten til jeg gir opp og skal bare ''slappe av litt på senga'', for deretter å våkne kl. 02.30 om natten liggende på senga fullt påkledd, eller se på tv til jeg blekker. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 - Stå opp en gang mellom 07.00 og 15.00 - Spise frokost, frunsj eller friddag - Forelesning/lesesal/jobb/trene, alt i fra åtte om morran til åtte om kvelden - Spise noe mer middagete enn tidligere på dagen - Daffe - Sovne en gang mellom tolv og syv på morran Eh, ja, føler jeg trenger litt hardere rutiner egentlig. Dagene glir bare inn i en tilværelse hvor tirsdag blir lørdag, og søndag er torsdag. Jaja, er man student så... Lenke til kommentar
Beges Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Våkne i nitida Spise en heller god frokost, lese avisen Lese pensum/pc/trening/gitar frem til 13.00 Dra på forelesning i to timer Spise middag PC/lesing av pensum/besøke kjæresten/jobbe i snekkerverkstedet Kveldsmat Slappe av med pc/bok/gitar Repeat Sinnsykt trist livssyklus om jeg må få si det... Betryggende å lese at de fleste her inne har en like jalla syklus som meg Endret 26. februar 2010 av Beges Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 [:1] -Fryse -Våkne -Se om koppen min fremdeles står der -Se om det er penger i koppen min -Er det penger går jeg og kjøper meg en kaffe -Er det ikke penger å legger jeg hodet mellom knærne og sover videre. [Goto 1] Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Alle dere som har et liv, jeg hater dere. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det er overvurdert. Lenke til kommentar
LukasKasha Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Stå opp leve legge seg Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Våkner Står opp Ordner meg PC Frokost PC Skole (som i og for seg innebærer at jeg sitter foran PC-en og loker hele tiden) Hjem PC Middag Kortspill, vin og skitpreik PC Sove Tid er relativt. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Stå opp Dusje* Spise frokost** Reise på jobb Drikke kaffe Jobbe Drikke kaffe Jobbe osv osv. Bowling** Middag Bowling/Biljard*** Dusje* Hjemme, TV, Sove * varierer på morgen og kveld ** Hvis tiden strekker til *** avhenger av hva jeg gidder Lenke til kommentar
cFc Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 - Våkne - Jakte på duer i byen - Ta på 1992-utgaven av armani-dressen (som jeg fant i søppelkassa utenfor en fin villa) - Besvime på grunn av feilernæring Lol! Jeg lo. Trodde forsåvidt at folk som jaktet på duer ikke hadde klesskifte, men gikk i det samme hele tiden. Eller kanskje man besvimer naken? Isåfall er motivasjonen for å jakte på duer litt feil tror jeg. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 - Våkne, stå opp, vaske/stelle meg - Lage og spise frokost, drikke kaffe og surfe - Dra på jobb, hjemme med skolearbeid eller ut å gjøre ærend - Er jeg hjemme med skolearbeid blir det ofte pauser spredt utover dagen i form av surfing, mer kaffe, klimpring på gitaren, spille litt WoW, jobbe med bilderedigering, husarbeid - Lage og spise middag med samboeren, kaffe og dessert etterpå - Tur med hunden, trening på studio annenhver dag - Fritid (spille WoW, se film, besøke venner, ut å kjøre o.l) - Husarbeid, så leiligheten er strøken før kvelden - Se litt tv med kveldsmat før leggetid. Helgene er litt annerledes (turgåing, shopping, kino, ut å spise, festligheter) men ganske lik egentlig. I tillegg bruker jeg lett et par timer på å tilberede og å spise mat. Jeg elsker mat, og spiser hver 2-3 time, så det tar faktisk mye tid. Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 våkne ronker tisser drikker et glass vann og tar en kopp te pusser tennene sitter på pcen spiser middag drikker en kopp te legger meg ronker Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 våkne ronker tisser drikker et glass vann og tar en kopp te pusser tennene sitter på pcen spiser middag drikker en kopp te legger meg ronker :!: Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 En typisk dag for meg er så og si ikke-eksisterende, da jobben min er varierende både når jeg starter, når jeg slutter, hvor jeg befinner meg og hva jeg gjør. Likevel er kanskje denne det mest vanlige: 07:30 Våkne. Stå opp, dusje, spise frokost, lese avis 08:30 Ta bussen til jobb. Jobbe på Macen, høre på musikk, svare på mails og telefoner 09:40 På jobb. Finne ut hva jeg skal gjøre, og hvor jeg skal. Jobber som fotograf og med musikkvideo og webdesign, så det er høyst varierende om jeg skal bli på kontoret eller ut i felten. Lunsj. 17:55 Buss hjem fra jobb. Jobbe på Macen, høre på musikk. Sove. 19:00 Hjemme! Spise middag, finne på noe med venner, se på film/spille, chille, kveldsmat 00:00 zZZzzzZZzzZZzzz Heldig du Hvor jobber du? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 07:30-08:10 Står opp 07;45-08:20 Spiser frokost. 08:35-15:00 Ankommer skole, er på skole, kommer hjem fra skole. 15:30 Middag 16:00 Trening 18:00-19:00 til 20:00-00:00 Ferdig med trening, er rundt i sentrum. 20:00-00:00 Kommer hjem, spiser kvelds. Sitter på PC'en, napper løken, gjør lekser og leser dagens nyheter på nett. 00:00-03:00 Legger meg. Sett dette i repeat 5 dager i uken. Helgene varierer fra hva som skjer. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 -Vokne -Knuse en vase på vei til dusjen i søvne -Prøve å spise noe på morgenen -Lese nyhetene -Rekke bussen akkuratt -Skole -Skole -Skole -Venner eller buss hjem -Middag -Lekser/TV etc... -Prøve å legge seg tidlig så jeg hører klokka ^^ Life sucks while in school, snart sommerferie da Ellerno. Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 05:45: stå opp 06:00: spise frokost 3 brødskiver med pålegg 06:15: pusse tenner 06:25: koste av bilen, skrape is 06:30: Kjøre til jobb 06:45: jobbe 10:15: Lunch: 3-4 knekkebrød 10:45: jobbe 14:00: endelig ferdig på jobb. Kjøre hjem 14:20: hjemme 14:30: Mat. 3 brødskiver med pålegg + proteinshake 15:20: Trene 16:35: Ferdig å trene. Banan + proteinshake 16:45: Dusje 17:00: Lage middag 17:30: spise middag Sitte med pc, sove eller handle 20:15: se på tv, spise potetgull og sjokolade 21:30: legger meg Lenke til kommentar
Dark Fire Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) :loop Står opp (i blant) på måfå. Vanligvis 10-13t søvn. Dusje, klær. 12-18t PC, med div avbrudd (spise, drite, slappe av, og div trening/handling, m.m) Filosofi, som helst forekommer på kvelden/natten, og livs-inspirasjon (wanna change the world/live life) mens solen er oppe, eller med vær som "sier noe!" (regn, kraftig sol/tørke, herlig vind, m.m). Sove. goto loop Endret 3. mars 2010 av Dark Fire Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå