Solid Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Står opp kl. Seks / Halv seks Vasker rommet og tildelt kaserneareal Oppstilling Frokost hvis jeg ikke rakk det før oppstilling Går til hangaren og jobber Lunsj Mer jobbing Dasser på pc'en eller trener I helgene gjør jeg nærmest ingenting Lenke til kommentar
Madebyme Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Mine dager er ganske kjedlige velger jeg å tro. Sitter en del på data, leker med katten, venter på at samboeren skal komme hjem fra jobb, rydder og sturer. Ikke særlig mye mer enn det. Helgene er for det meste bare å slappe av med samboeren, eller spille PS3/PC. Jeg er litt nørd Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 0745 står opp 0745-0805 klær, pussing av tenner. 0805-1850 buss 0850-1520 skole 1520-1610 buss 1610-2400 spising/pc/x360 osv. 2400-0745 sove og igjen og igjen og igjen og igjen..... Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Står opp mellom 6:00 og 7:15 Tar alltid den tidlige bussen som går på den ene siden av veien. Går til skolen sitter litt på nettet der, også jobber jeg med skolearbeid når timen starter. Buss hjem Lekser (hvis det er noe) PC - Jobber gjerne med musikk på pc'en Band øving eller trening (kommer ann på hvilken dag i uka det er) Så slapper jeg litt av på pc'en og så legger jeg meg. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. februar 2010 Del Skrevet 1. februar 2010 (endret) - Våkne. - Sovne. - Være i en tilstand midt imellom soving og våkenhet. - Våkne mer eller mindre. - Forberede meg mentalt på å få kroppen ut av senga. - Stå opp. - Kle på meg, labbe opp trappen, spise, pusse tenner om jeg rekker, få på meg mer klær, komme meg ut døra. - Skole. - Sitte foran Mac'en. - Vurdere å gjøre lekser. - Sitte foran Mac'en, eventuelt game PS3. - Middag en eller annen gang. - Sitte foran Mac'en, eventuelt game PS3 eller se på TV. - Eventuelt trening. - Sitte foran Mac'en, eventuelt game PS3 eller se på TV. - Legge meg. Endret 1. februar 2010 av Mokko Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 sove,spise,jobbe,spise,trene,spise,chille,spise,sove...and on it goes.... Lenke til kommentar
Kjeee Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 - Stå opp - Spise frokost - Løpe til bussen/kjøre til skolen - Skole - Buss/bil hjem igjen - PC/TV - Middag - PC/TV - Vurdere å gjøre lekser - PC/TV istedet for lekser - Kveldsmat - Sove Om og om igjen. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) - Våkne - Bli servert frokost på senga - Dusje - Fikse meg / ta på februar utgaven av armani dressen - Ta limoen til privatskolen - Lese - Lunsj på skolen er som vanlig indrefile eller rype - Hjem og ta et fotbad etter en lang dag på skolen - Spise hummer med familien - Ut og spille golf i innendørs hagen med pappa, altfor kaldt ute nå :S - Slappe av med ett glass portvin i peisestua - Litt russisk kaviar - Legge meg! Endret 3. februar 2010 av Duffo Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Mandag-Torsdag -Våkne -Frokost -Skole -Middag -Dusje -Pc -Kveldsmat -evt lekser -Av og til ut med venner -Pc -Sove Slik går dagene, bruker altfor mange timer fremfor pc'en Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) 1: Alarm. Snooze Alarm snooze alarm Snooze få anfall over hvor lenge jeg har sovet komme for sent til første del av timen/første time sove meg gjennom skolen/gjøre hjemmelekser når jeg ikke sover spise lunch, stikke i sentrum i midttimen sove meg gjennom resten av dagen hjem Sove om jeg kommer hjem før kl 14, sove til 15.if(energy >= 50% AND day = tirsdag or torsdag) { sove til et sted mellom 15 og 17 venner}else{ våkne gå til ishallen trene til 18-20 tia på kvelden komme hjem nerde på pc} Legge meg alt forsent. goto:1 Endret 3. februar 2010 av Sk!ppy Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Stå opp Kle på meg Stelle meg på badet Spise frokost Gå på forelesning Gå hjem Dra på jobb Gå hjem fra jobb Spise middag Lese pensum og gjøre oppgaver Slappe av Legge meg Lese på senga til jeg sovner Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Stå opp Kle på meg Lage frokost og smøre matpakke Spise Pakke sekken og pusse tennene (i litt varierende rekkefølge) Gå til bussen for å rekke skolen Være på skolen Ta bussen hjem Spise et mellommåltid Use the computer Gjøre lekser Middag Use the computer eller noe annet Pusse tennene Sove Sånn omtrentlig, dagene varierer en del. Det spørs hvordan jeg prioriterer og hva jeg har lyst til å gjøre. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 4. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2010 Stå oppKle på meg Lage frokost og smøre matpakke Spise Pakke sekken og pusse tennene (i litt varierende rekkefølge) Kult,så det hender at du spiser og pusser tennene før du står opp ? Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Står opp alt fra 08.00 til 17.00. Ut å hente posten + avisa. Spise frokost mens jeg leser avisa. Internett, internett og internett. Vaske litt, husarbeid. Litt mer internett. Legger meg. + sover 10-12 timer. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Ukedager Stå opp 05:30 Lage kaffe Lage frokost Gå til skolen Gjøre lekser Komme hjem fra skolen PC resten av dagen, hvis jeg ikke skal vaske/støvsuge e.l. i huset Legge meg Helg Stå opp 12:00 Frokost/kaffe PC Middag PC Legge meg Endret 5. februar 2010 av Benny Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 -Stå opp rundt halv 8 -Kjøre til jobb -Vere der til kl halv 4 -Hjem og spise noe -Musikk og sitte på pcn -Og enda mer musikk -Spise kvelds mat -Se en episode av en serie eller film -Leggetid Noe slikt en vanlig ukedag ser ut. Lenke til kommentar
kaninkoker Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ukedager : - Vokne / bli vekket - Vurdere å stå opp/ evt legge meg igjen. -Stå opp : dusj,spise,kle på meg, fikse meg, løpe til bussen -Buss -Skole -Hjem/evt jobb -Spise/venner/PC -Legge meg Helg - Stå opp - Gjøre noe/jobb - Dra ut å drikke/chille med venner -Legge meg Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Stå opp, pusse tennene, gå til bussen, skole, hjem, spise mens jeg ser en eller annen serie, spille/nerde/se en eller annen serie resten av dagen, legge meg. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Stå opp klokka 05.15 Dusje Spise frokost Drikke kaffe, lese avis, osv. Pusse tenner Skole Tegne *lekse* Middag *lekse* Tegne/Game Evt. Kveldsmat Dusje Sove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå