spetwols Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Heisann. Hvordan pleier dagene dine og være ? Fant ingen tråd om dette før så tar sjansen. Kan starte : -Står opp -Skole -Hjem -Sitte på pcen og musikk -Spise middag -Pumping Iron! -Pcen/venner og musikk -Kveldsmat -Pc,tv,chill,hobby og musikk -Film -Film -Nattmat -Purke Dette er sånn hverdagene mine pleier og være,og pc vil inkludere forume! Helgene varierer voldsomt. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) -Står opp -Dysjer -Mat -Skule -Heim -Pc -Middag -Pc -Reise bort på noko -Hjem -Mat -Pc -Sove Her varierer helgene også veldig mykje Endret 7. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Stå opp Legge meg igjen Stå opp igjen Skule Heim Jobb Film Dama Legge meg WankWank Sova alt for seint Lenke til kommentar
livingman Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 våkne gå 2km i kulden til skolen hjem middag sove and repeat .. livet mitt suger Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Stå opp Gjøre skolearbeid. Gjøre meg klar til skole og sånn. Skole Middag Læxe/skolearbeid Trene Læxe Sove. man-tor. iallefall. Endret 7. januar 2010 av Ballus Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Våkne Frokost Studier (Forelesning, labøvelser, oppgaver, lesing etc) Middag PC (Saumfare kjente internettsider, høre på musikk, diskutere på fora, spille spill etc) Eventuelt henge med venner Legge seg Endret 7. januar 2010 av Snorre Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Dama... WankWank Skulle nemnt at det er det som føregår heile veka. Dei dagane eg ikkje er med dama, blir det wanky. Klart, tar den tråden her ganske uhøgtidleg Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Stå opp Dusje Spise/PC Buss/gå til skolen Hjem PC Middag PC Kanskje kveldsmat Sove /repeat Lenke til kommentar
Alvorlig Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 -Står opp -Dusjer -Hiver i meg noe tran og vitaminer -Jobb -Drikker kaffe og spiser eventuelt frokost -Lunch -Hjem -Handler, eventuelt har jeg nok middag hjemme -Andre ganger stikker jeg til sentrum og kjøper meg ferdig mat -Stikker hjem, ser en film mens jeg evt. spiser -Ellers surfer jeg nettet. Diverse forum og Facebook -Plikter, evt. oppvask og klesvask, osv. -Småspiser litt godteri og/eller chips. -Sover Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 -Står opp -Sovner i dysjen -Står opp igjen -Springer som f ut døren, alltid dårlig tid -Kommer på skolen klokken 8 ca, skolen starter 8.45 -Sovner til 8.30 -Kjøper frokost og brus -Surfer mer eller mindre hele skoledagen -Hjem -Data,Tv -Middag -Trening -Hjem,dysje -Sosial med venner -Hjem -Data,Tv -Kveldsmat -Legge seg(00:00-01:00 tiden) -Får ikke sove, tar opp dataen igjen -Ligger til 04:00, da er PCen tom for batteri -Sovner Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Står opp Skole Lunsj Jobb Forum/Film Sove Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 - Slumre med alarmen og forsover meg. - Løper til skolen - Lange dager på skolen - Hjem å lage middag. - Slappe av med tv/serie/spill - Lekser - Lese i diskusjon.no og irriterer meg over at folk klarer å skrive ordet "Åssen" - Chill - Legger meg, og får ikke sove på flere timer pga jeg ligger å tenker på alt og ingenting. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Stå opp, bblablalba Skolen Når jeg kommer hjem, mat PC Middag PC Kanskje litt gitar innimellom god natt. Helger er det kanskje LAN. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det ingen her som driter eller? Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Eller tenker? Eller puster? Kanskje det er en grunn til at folk driter i noen ting? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Er det ingen her som driter eller? hurr durr. Nei selvfølgelig ikke. Lenke til kommentar
spetwols Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) ja,jeg er ett levende bevis på de som ikke gjør slike ting Selvom jeg har hemorider fra 0 og til helvete. Endret 9. januar 2010 av spetwols Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Stå opp Frokost Skole Pc middag pc film tv sove Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Stå opp Fundere over hvor lenge jeg har sovet Røyk Data Sove litt mer Forsove meg til å hente vaktbilen Hente vaktbilen Hjem Data Mat (sier ikke middag, da dette kan forekomme når som helst) Data Wankwank Data Dra på jobb klokka 22:00 Jobb Komme hjem 06:00 Repeat. Dette er en jobbuke for meg. Merk at jeg jobber en uke av og en uke på. I friuka kan man se bort fra vaktbil og jobb, og bare sette alt det andre i en tilfeldig miks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå