Mariofrans Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Kanskje moren din forsøker å få deg med på boikotten til det er dedikerte servere oppe. Tror ikke det hun vet nok ikke hva det er. Hun har enda ikke lagt noe merke til at det er mw2 jeg spiller istedenfor mw Som om foreldre uten noen formening om spilling og tekniske dippedutter ville sett forskjell på MW og MW2 uansett, eller CS for den saks skyld Men jeg har jo ca 22 dagers spilletid tilsammen på begge spillene (bare multiplayer), så hun burde kanskje sett at menyen og navnet på spillet er annerledes Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Si no bare til henne at hun ikke får lov til å drive med whatever hun liker å gjøre fordi hun blir et mensenmonster av det, så skal du se at hu holder kjeft ja. HAHAHAHAHHAAHAHAHAHHAA +1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har iallefall ikke samme problem som trådstarter. Her er det pappa som spør om vi skal ta en kamp i mw2 Spiller en del med han og en del av kollegaene hans. ;D ganske artig. Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lillebror skal høre på storebror, det er regler for sånt! Lenke til kommentar
ketle Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ettersom du har dette problemet er du per definisjon ikke gammel nok til å spille MW2. Case Closed! 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ettersom du har dette problemet er du per definisjon ikke gammel nok til å spille MW2. Case Closed! lool. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Sant nok, men det er broren/moren min som er problemet. Ikke jeg. Pælmer lillebroren min ut av rommet i morra, og ser hva som skjer Og hvor mange er det som er under 18 år og spiller mw? Jeg vil tippe 50-60% Lenke til kommentar
ElmotriX Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg støtter meg opp under konklusjonen på at dersom du er så ung at du har dette problemet, så har du ingenting på spillet å gjøre. Din mor har helt rett i å hindre dere begge fra å spille. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg støtter meg opp under konklusjonen på at dersom du er så ung at du har dette problemet, så har du ingenting på spillet å gjøre. Din mor har helt rett i å hindre dere begge fra å spille. Tull å tøys! Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 [...] Og hvor mange er det som er under 18 år og spiller mw? Jeg vil tippe 50-60% Vil ikke tippe at det er så høyt, men tallet er sikkert høyt nok. Spør moren din om det er på grunn av den scenen på flyplassen :!: Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den kan man jo skippe (selv om det missionet er knallgøy. Granatkaster der ) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ettersom du har dette problemet er du per definisjon ikke gammel nok til å spille MW2. Case Closed! What he said...gå ut og lek med vennene dine, gutt (trådstarter). Endret 8. januar 2010 av AMD 4ever! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå