Gå til innhold

Ikke løst! Mw2 - får ikke lov til å spille imens broren min er der

Anbefalte innlegg

Hei :D

Nå trenger jeg hjelp fra alle dere der ute til å finne argumenter for at mw2 ikke er et "drittspill" ifølge moren min.

Med en gang jeg kom hjem fra skolen idag kom moren min og sa at jeg ikke fikk spille mw2, fordi hun sa at det var et "drittspill" (noe det definitivt ikke er). Hun sier at broren min blir sur av å spille det, og nå går dette utover meg fordi jeg ikke får spille når broren min er der. Broren min nekter å gå ut av rommet. Broren min nekter for at han blir sur av å spille det også.

...Jeg blir gal hvis jeg ikke får spille det, fordi jeg er så sinnsykt avhengig :p, og det er ikke kødd :D

Hva slags argumenter kan jeg bruke for at jeg skal få lov til å spille når broren min sitter i samme rommet?

-Mariofrans

Endret av Mariofrans
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Si at det har blitt veldig bra omtalt i aviser o.l.

- Si at alle vennene dine har det og at du skal spille med dem

- Si at det er blant de mest solgte spillene i verden (har ikke egentlig peiling på om det er det, men who cares?)

Lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Man blir litt sur og gjerne litt agressiv når man ikke får noe til eller det er noen N00bs, jeg blir hvertfall det. Kan ikke nekte for det! Men få heller moren din til å gi noen andre gode grunner til at det er et drittspill.. Og så kan du sikkert bare si noe standard.. For uansett hva du sier så liker ingen mødre slike spill.. Glemmesak ;)

Fedre derimot.. Hahah

Lenke til kommentar
- Si at det har blitt veldig bra omtalt i aviser o.l.

- Si at alle vennene dine har det og at du skal spille med dem

- Si at det er blant de mest solgte spillene i verden (har ikke egentlig peiling på om det er det, men who cares?)

Lykke til! ;)

Bra! Men jeg tror egentlig at det er noe feil med moren min, fordi hun sier at broren min blir sur av å spille det. Jeg har ikke merka noe.. Kanskje det bare er noe moren min sier for at vi skal spille mindre? Har jo trossallt 6 dager spilletid på cod :p

Lenke til kommentar
Man blir litt sur og gjerne litt agressiv når man ikke får noe til eller det er noen N00bs, jeg blir hvertfall det. Kan ikke nekte for det! Men få heller moren din til å gi noen andre gode grunner til at det er et drittspill.. Og så kan du sikkert bare si noe standard.. For uansett hva du sier så liker ingen mødre slike spill.. Glemmesak ;)

Fedre derimot.. Hahah

Skal tvinge noen argumenter ut av henne! Men jeg blir ikke sur hvis jeg foreksempel dør etter en lang killstreak eller noen n00ber dreper meg. Heller ikke broren min. Jeg bare tenker "faen" inni meg. Men foreksempel hvis jeg spiller Fifa og en eller annen spiller sender ballen til feil spiller, eller skyter over mål, så kan jeg klikke som FAEN ! :p

Lenke til kommentar
Problemet mange foreldre har er vel at noen blir altfor oppslukt av spillet og ikke kommer når det er middag, de må mase for å få en rekasjon etc. vet ikke om det er tilfelle her da..

Dette tror jeg stemmer. Det tar alltid litt tid før broren min og jeg kommer, når det er middag. Skal si dette til han. Noen flere argumenter? :D

Lenke til kommentar
Hvis denne broren din er din lillebror så er det ikke opp til han om han skal få være i rommet eller ikke. Sånn ER det bare.

Lillebror på 11 ja. Han kan alt om spillet, og har sikkert 5-6 spilledager. Og først nå så sier hun noe... Fy faen ass, skjønner meg ikke på mødre....

Lenke til kommentar
Kanskje moren din forsøker å få deg med på boikotten til det er dedikerte servere oppe.

Tror ikke det :p hun vet nok ikke hva det er. Hun har enda ikke lagt noe merke til at det er mw2 jeg spiller istedenfor mw :p

Som om foreldre uten noen formening om spilling og tekniske dippedutter ville sett forskjell på MW og MW2 uansett, eller CS for den saks skyld

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...