Corey Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) For oss som ikke ser kampen, hvordan fikk Eboue det røde? Ghana sin venstrebekk skal slå en pasning bakover mot egen keeper (ser det ut som) så kommer Eboue flyvende bakfra (fakta faen,tror han fløy 3-4 meter før han traff) med knottene først ala Steven Gerrard tofots i Everton-derbyet. Når kommentatoren sier han hørte smellet helt opp til kommentator-boksen,så sier det vel sitt. Ellers,får håpe FIFA ikke driter seg ut til kommende VM-sluttspill og kvoterer "fair" imellom afrikanske,sør-amerikanskje,europeiske osv dommere,for di afrikanske dommerne har til tider vært latterlige.Noen av dem virker jo starstruck av Drogba & co. "Excuse me,Mr. Chelsea Drogba sir.Can I have your autograph!?" Endret 15. januar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Hahahaha. Hva faen? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Fy faen så heldig Eboue er... Sick av Tiene. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Cote d'Ivoire Flott, håper de holder det ut de neste 22 minuttene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Det gjør de. Ghana er egentlig veldig middelmådige. Essien kan ikke akkurat gjøre alt alene fra den posisjonen han spiller i. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha! Første gangen i kampen Drogba vinner en duell uten å bruke fysikken så blir han avblåst :!: Wis: Regner med du er like taktisk som meg og "ønsker" Elfenbenskysten lengst mulig i mesterskapet? Vil forøvrig også se Ghana komme lengst mulig Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Ja, men i tillegg har jeg tippet på Elfenbenkysten med to mål så jeg er veldig ivrig på at det ikke skal ende 2 - 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Haha, morsomt hvis Drogba selv har skadet Essien her. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Fy faen så tørr fotball Elfenbenkysten spiller nå. Angrip for faen, dere leder 2-0! Lenke til kommentar
Corey Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Btw,har di kun 1 bane i dette mesterskapet?Hvordan kommer den til å se ut i finalen..hehe.. Edit: Helgoland jeg gleder meg til snøen forsvinner og jeg får prøve den ballen di spiller med.Virker jo helt sinnsyk! Endret 15. januar 2010 av Corey Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Med en gang de spiller offensivt, scorer de. Elfenbenkysten er min favoritt til å vinne denne greia. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 HOLY SHIT!! HELT sykt av han Keita på venstre der. CRAZY bra mål det der. Synd, Wis. Hahahaha Ghana får årets BILLIGSTE straffe, ,du er FAEN meg heldig Wis, hahaha. Kan jo bli 3-1, og da vinner du jo litt på tipping? Haha 3-1. You lucky biatch, Wis. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Etter alle merkelige resultater hittil er det vel relativt åpent. Elfenbenkysten er en av favorittene. Så har du en outsider i Angola med hjemmepublikum. Egypt spiller nesten alltid godt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Vinner uansett, når jeg sa med to mål så mente jeg at Ghana startet med 1 - 0. Jeg er heldig ja, men hvis ikke Høvik vinner nå i bandy så går det i dass. 1 - 1 for øyeblikket og i 2. omgang, hvis jeg ryker på denne så klikker jeg. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg synes dommerne har klart seg bra så langt i mesterskapet, den straffen var den første store tabben jeg har sett, ellers har det bare vært småtteri. Blei noe ampert her inne, kjempe engasjement Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Har trua på Egypt jeg. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Hva er det for noe tull de har dratt inn i boksen i kveld? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Blir Egypt ja. Ganske sikker på det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Kamerun burde slå Gambia nå! Endret 17. januar 2010 av Latias Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Oh shit, glemte kampen. Godt å ha med denne tråden i mine innlegg nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå