Sameboe Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Trodde jeg hadde sett en del rare avgjørelser i midt nå 32 år gamle liv, dette tror jeg er topp 3 lett. Togo er utestengt fra de to neste Afrikamesterskapene i fotball. Det bestemte Det afrikanske fotballforbundet (CAF) lørdag. Nasjonen ble straffet etter at laget valgte å trekke seg fra årets mesterskap i Angola. Spillerbussen ble angrepet, en spiller, en fra støtteapparatet og bussjåføren ble drept. Hahahaha! Latterlig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Det er faen meg det sykeste jeg har sett! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Man kan ikke bry seg om at noen dævver nedi Afrika vet du... Skjer jo hele tiden, så da må man nesten kunne forvente at Landslaget til Togo takler det! yeeeeeaaaaaahhhhh... NO. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Gratulerer til Egypt. Fortjent seier. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 (endret) 1-0. Mål i 85 min av Gado, som scoret sitt femte mål eller noe, etter å ha kommet inn fra benken. Toppscorer i mesterskapet. Endret 31. januar 2010 av tobn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2010 Akkurat nå er jeg glad Kamerun røk ut tidlig. Nå knuste vi Arsenal med veggen deres på plass. Var ikke særlig vegg i dag da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 1-0. Mål i 85 min av Gado, som scoret sitt femte mål eller noe, etter å ha kommet inn fra benken. Toppscorer i mesterskapet. Gado igjen? Fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå