Gå til innhold

Afrikamesterskapet i fotball 2010

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Chelsea med eller uten Mikel spiller så godt som ingen rolle. Han har spilt 14 av 21 ligakamper (fire som innbytter) i år. I de fjorten kampene har Chelsea tapt to, og spilt tre uavgjorte. På syv kamper uten Mikel har Chelsea vunnet seks og tapt én. Tror virkelig ikke han er avgjørende for om Chelsea vinner de neste kampene.

Lenke til kommentar

Mikel..... :p Og de har ikke Essien nå heller.

Chelsea med eller uten Mikel spiller så godt som ingen rolle. Han har spilt 14 av 21 ligakamper (fire som innbytter) i år. I de fjorten kampene har Chelsea tapt to, og spilt tre uavgjorte. På syv kamper uten Mikel har Chelsea vunnet seks og tapt én. Tror virkelig ikke han er avgjørende for om Chelsea vinner de neste kampene.

Men han erstatter Essien når han er ute, fakta. Og Essien er også ute. Så det er bare bra.

Lenke til kommentar

Ghana - Egypt i finalen.

Ghana slo Nigera, mens Egypt slo Algerie 4-0.

Den siste kampen var jo bare syk med 3 røde kort til Algerie hvor alle for fortjente. Det jeg husker best fra kampen er taklingen fra Belhadsj på egyptern. Lurer på hva faen han tenkte på. Tofots med knotter. :no:

Lenke til kommentar

Trodde jeg hadde sett en del rare avgjørelser i midt nå 32 år gamle liv, dette tror jeg er topp 3 lett.

Togo er utestengt fra de to neste Afrikamesterskapene i fotball. Det bestemte Det afrikanske fotballforbundet (CAF) lørdag.

Nasjonen ble straffet etter at laget valgte å trekke seg fra årets mesterskap i Angola. Spillerbussen ble angrepet, en spiller, en fra støtteapparatet og bussjåføren ble drept.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...