tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Nigeria redder straffe! Yay. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Herlig feiring av Nigeria. Good stuff. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Fryktelig synd at Nigeria kravler seg videre. Men det var høyt nivå på den straffekonkurransen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 En del fantastiske straffer. Sa før straffekonkurransen at Enyeama kom til å bli helt. Jammen ble han det ikke. God keeper. Så er i alle fall Mikel i Afrika en stund lenger. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ja, en god del pga bronsefinale osv. Det var det viktigste egentlig for min del. Se på det posiitve, GBD. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Faen. Jeg som hadde håper på Zambia videre. Fortjente seieren. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Chelsea med eller uten Mikel spiller så godt som ingen rolle. Han har spilt 14 av 21 ligakamper (fire som innbytter) i år. I de fjorten kampene har Chelsea tapt to, og spilt tre uavgjorte. På syv kamper uten Mikel har Chelsea vunnet seks og tapt én. Tror virkelig ikke han er avgjørende for om Chelsea vinner de neste kampene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Mikel..... Og de har ikke Essien nå heller. Chelsea med eller uten Mikel spiller så godt som ingen rolle. Han har spilt 14 av 21 ligakamper (fire som innbytter) i år. I de fjorten kampene har Chelsea tapt to, og spilt tre uavgjorte. På syv kamper uten Mikel har Chelsea vunnet seks og tapt én. Tror virkelig ikke han er avgjørende for om Chelsea vinner de neste kampene. Men han erstatter Essien når han er ute, fakta. Og Essien er også ute. Så det er bare bra. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Det skal nevnes at Belletti bekler ankerrollen svært bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 26. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2010 Lol, Belletti som anker. :!: Nå som jeg har jinxet, starter han vel der og scorer tre mål... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Lol, Belletti som anker. :!: Nå som jeg har jinxet, starter han vel der og scorer tre mål... Han har startet der flere kamper på rad. Og spiller bra. Det er der han spilte på begynnelsen av karrieren. Essien var også opprinnelig høyreback. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ghana - Egypt i finalen. Ghana slo Nigera, mens Egypt slo Algerie 4-0. Den siste kampen var jo bare syk med 3 røde kort til Algerie hvor alle for fortjente. Det jeg husker best fra kampen er taklingen fra Belhadsj på egyptern. Lurer på hva faen han tenkte på. Tofots med knotter. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Belhajds takling kunne endt stygt ja. Soleklart rødt kort. Kan bli en morsom finale, men tror nok Egypt vinner overbevisende. Synd at et så godt lag ikke skal til VM, på bekostning av Algerie som tabbet seg ut i dag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ville heller sett Egypt ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ghana har vel putta 4 mål i hele turneringa, Egypt har 13 eller noe med en kamp mer spilt. Tror de vinner ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Trodde jeg hadde sett en del rare avgjørelser i midt nå 32 år gamle liv, dette tror jeg er topp 3 lett. Togo er utestengt fra de to neste Afrikamesterskapene i fotball. Det bestemte Det afrikanske fotballforbundet (CAF) lørdag. Nasjonen ble straffet etter at laget valgte å trekke seg fra årets mesterskap i Angola. Spillerbussen ble angrepet, en spiller, en fra støtteapparatet og bussjåføren ble drept. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hæ!? Hva faen. CAF overgår jo t.o.m FA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 TIA vett, TIA. Et merkelig kontinent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå