Latias Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fra 10. til 31. januar vil Afrikamesterskapet (ANC) foregå i Angola. Hvem vinner, hvem overrasker, hvilken gruppe er dødens gruppe, hvem er det som blir mesterskapets beste spiller? Diskuter her! ANC 2010 Alle troppene Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Togos spillerbuss beskutt. 9 spillere skadd, sjåføren drept WTF? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Der var noen før meg ja. Men sykt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Noe av det rareste jeg har hørt. Og de to politibilene fulgte bussen for morro skyld, eller? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noe av det rareste jeg har hørt. Og de to politibilene fulgte bussen for morro skyld, eller? Tydeligvis. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Lurer på om Togo trekker seg fra turneringen eller hva som skjer. Litt synd syden da får City tilbake Adebayor. Uansett. Elfenbeinskysten tipper jeg vinner hele greia. Sykt lag de har. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har en liten feeling på England jeg Gode spillere, i tillegg har de fått ny trener. De har omtrent ikke vunnet en dritt noensinne, så sikkert et sugent lag som begynner å trekke på årene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det går rykter om at flere lag (blant annet Pompey) kaller tilbake sine spillere, og Togo trekker seg. Men hvor mye hold det er i de vet jeg ikke. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har en liten feeling på England jeg Gode spillere, i tillegg har de fått ny trener. De har omtrent ikke vunnet en dritt noensinne, så sikkert et sugent lag som begynner å trekke på årene. What!? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har en liten feeling på England jeg Gode spillere, i tillegg har de fått ny trener. De har omtrent ikke vunnet en dritt noensinne, så sikkert et sugent lag som begynner å trekke på årene. :!: Jeg tror oddsen er temmelig liten for at England vinner Afrikamesterskapet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Hadde egentlig blitt herlig å kvitt Adebayor for en måned, men nå reiser han tilbake til City... Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Oooooooh Shit!!! Sorry, skummleste bare tråden og trodde det var snakk om mesterskapet i Afrika... Lenke til kommentar
tobn Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 http://www.vg.no/sport/fotball/artikkel.php?artid=586507 Tre bekreftet drept. Ikke kult. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Triste greier med Togo i Angola Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Nå som jeg så Pienaar score mot Arsenal, lurer jeg på en ting. Hvorfor er ikke Sør-Afrika med i dette mesterskapet? Lenke til kommentar
laurell Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Nå som jeg så Pienaar score mot Arsenal, lurer jeg på en ting. Hvorfor er ikke Sør-Afrika med i dette mesterskapet? Her ser du hvorfor http://en.wikipedia.org/wiki/2010_FIFA_Wor...ation_%28CAF%29 Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Togo har trukket seg fra Afrikamesterskapet Synd for laget at dette skulle skje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Togo har trukket seg fra Afrikamesterskapet Synd for laget at dette skulle skje. De skal delta likevel. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jævla artig å lese nyhetene på flytoget i dag. På norsk hadde de trukket seg, mens på engelsk sto det at de skulle fortsette. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Syyyyk kamp! http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/...id-3096743.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå