Donnie Darko Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei. Jeg har nå i lang tid irritert meg grenseløst over pusteproblemet mitt. Det oppstår når jeg er i fysisk aktivitet, gjerne når jeg sykler til å fra skolen, og er ikke behagelig. Jeg har vært fysisk aktiv hele livet, og verken snuser eller røyker. Jeg hiver rett og slett etter draget, og har foregått noen måneder - det kom etter influensa. Fikk beskjed av legen at en influensa satt i kroppen i lang tid, men måneder? Noen som vet hva som er grunnen, og hva det kan være? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hei. Det De kan gjøre er å få en time hos fastlege og ber om en spirometri-test. Vaio Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Hei. Det De kan gjøre er å få en time hos fastlege og ber om en spirometri-test. Vaio Når jeg tenker meg om, er det kun ved sykling det skjer - noe jeg har drevet aktivt med store deler av livet. Synes det er litt rart det ikke oppstår ved jogging. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 27. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg har vært hos legen, og fikk ikke påvist noe som helst. Lungene var på topp. Så hva kan det være? Jeg har det fortsatt Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har du hatt eller kanskje ha fått astma? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Var ingen tegn til astma da jeg tok spirometritesten. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 Ingen som vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå