Zhensic Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kjøpte ps3 i går og fikk med mirrors edge og army of two the 40th day . sistnevnte anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg kjøpte ps3 i går og fikk med mirrors edge og army of two the 40th day . sistnevnte anbefales på det sterkeste! Er singleplayer-delen bra og lang, eller er det hovedsaklig multiplayer og splitscreen som er moro? Har hørt at det ikke var noe godt alternativ for singleplayer-gaming, men veldig bra hvis du skal spille ilag med noen. Lenke til kommentar
Zhensic Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg kjøpte ps3 i går og fikk med mirrors edge og army of two the 40th day . sistnevnte anbefales på det sterkeste! Er singleplayer-delen bra og lang, eller er det hovedsaklig multiplayer og splitscreen som er moro? Har hørt at det ikke var noe godt alternativ for singleplayer-gaming, men veldig bra hvis du skal spille ilag med noen. Jeg likte singleplayeren også veldig godt men selvføgelig gøyest med splitscreen Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 ninja gaiden sigma 1 er spill værdt og prøve ut,er ganske stili,men vanskelig som faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå