pavillion96 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 jeg har Ps3 og er ute etter spill, mye bra men er det noen skikkelig gode spill dere har å anbefale? Lenke til kommentar
___ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 jeg har Ps3 og er ute etter spill, mye bra men er det noen skikkelig gode spill dere har å anbefale? Jeg blir iallefall aldri lei Burnout Paradise Werner Lenke til kommentar
pavillion96 Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 er ute også etter bilspill ja, men har hørt at dirt 2 skal være ganske heftig, noen som vet noe om dette spillet?? Lenke til kommentar
nv-gs330 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 er ute også etter bilspill ja, men har hørt at dirt 2 skal være ganske heftig, noen som vet noe om dette spillet?? Veldig bra spill det erik!! Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Uncharted 2, Killzone 2, MGS 4, GTA 4, The Orange Box, Modern Warfare 2, Assassin's Creed 2, Fallout 3, Bioshock, LittleBigPlanet, Batman: Arkham Asylum: Street Fighter 4, Resident Evil 5, Dirt 2.... Du kan jo starte med dette Lenke til kommentar
MenuM Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 også uncharted drakes fortune, anbefales å spille 1'ern før 2'ern og Asassin's Creed. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "Grid" er ett fett spill du må kjøpe Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. januar 2010 Del Skrevet 13. januar 2010 GIdder enkli ikke og anbefale siden,det finnes tusen tråder allerede om spill.Det finnes en tråd her i seksjonen der anbefalinger av spill.Du må bare finne hvilke sjanger du liker før du sier,hvilke spill er bra. Lenke til kommentar
tanngarden Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 http://cdon.no/spill/god_of_war_collection...war_ii)-7458529 og 3`ern som kommer i mars tider Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 MW2!! Er et must, syk multiplayer. Lenke til kommentar
toba52 Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 little big planet! er best!!! Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Sagt det før sier det igjen, gode spill til PS3 Ratchet & Clank - Tools Of Destruction Ratchet & Clank - Quest For Booty Ratchet & Clank - A Crack in Time Disse tre må være favorittene mine på PS3, men du finner også veldig mye bra som allrede er nevnt men for all del styr unna The Orange Box (må være den værste porten jeg har sett). Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 jeg har Ps3 og er ute etter spill, mye bra men er det noen skikkelig gode spill dere har å anbefale? Om du skal spørre etter gode spill, kan det være lurt å komme med et par sjangre og kriterier for spillene for hva du kunne teenke deg, spesielt med tanke på at en subjektiv faktor kan spille en meget stor rolle i hva man liker av spill. Gode spill finnes det mye av på alle konsoller, og om man kun er ute etter hva andre mener om et spill kan man gå til IGN, Gamespot, GameRankings, etc. og sortere etter best karakter. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 -Uncharted Drake's Fortune -Uncharted 2 Among Thieves Hvis du eier en PS3 må du eie de to spillene, med mindre du ikke er helt god i hodet Forøvrig er FIFA 10 et must hvis du liker fotball, og Call of Juarez hvis du liker ville vesten. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 -Uncharted Drake's Fortune-Uncharted 2 Among Thieves Hvis du eier en PS3 må du eie de to spillene, med mindre du ikke er helt god i hodet Jeg spiller ikke uncharted,så det gjør meg til idiot?. men problemet er at alle som poster sine spill er sine egne favoritter blant spillere. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Jeg spiller ikke uncharted,så det gjør meg til idiot?. Pass på for snart får du representatene for SDF etter deg Endret 17. januar 2010 av Whackedorange Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) -Uncharted Drake's Fortune-Uncharted 2 Among Thieves Hvis du eier en PS3 må du eie de to spillene, med mindre du ikke er helt god i hodet Jeg spiller ikke uncharted,så det gjør meg til idiot?. men problemet er at alle som poster sine spill er sine egne favoritter blant spillere. Mange spill jeg heller ikke spiller, du får finne dine favoritter blant mange mange mange spill. Men om du aldri har testet dem så har du kanskje en kompis som har det slik at du får sett om du går glipp av noe. Kan godt hende du ikke liker typen spill som Uncharted 1 og 2 er. Endret 17. januar 2010 av UrgeLoL Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Uncharted spillene er jo helt klart noe av det beste innenfor sin sjanger. Det er jo bare å sjekke metacritics eller hvilke karakterer spillene har fått hos de store sidene, så ser man at det er verdt å sjekke dem ut i det minste. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Jeg sitter å spiller Battlefield Bad Company. Veldig bra synes ihvertfall det er veldig bra. 2'ern kommer jo også om ikke så altfor lenge, så kan varme opp med dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå