uzzi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, bilen min har stått stille i 2mnd siden jeg hadde mistet nøkkelen. Endelig har GS bildeler greid å levere en ny nøkkel til bilen min. Nøkkelen får opp dørene på bilen. men alarmen går fordi knappene på nøkkelen har ingen kommunikasjon med bilen. 1. Hvordan skal jeg få knappene til å fungere sånn at jeg får slått av alarmen og startet bilen. 2. Hvis ikke så må jeg koble av alarmen på en annen måte sånn at jeg kan startet bilen. Alarmen slår inn når jeg åpner døra på bilen ved bruk av nøkkelen siden knappene på nøkkelen kommuniserer seg ikke med bilen. Jeg har lest litt på nettet og prøvd å vri tenningen og slå av. deretter holde åpne knappe inne og trykke 3 ganger på låseknappen. deretter slippe åpne knappen. takker på forhånd.... Lenke til kommentar
vonkane Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg hadde en A4 97-modell hvor jeg mistet nøkkelen. Når jeg fikk ny fikk jeg bare åpnet dørene og tatt av rattlåsen. Bilen ville ikke starte pga startsperre. Måtte programmere nøkkelen om (visste det fra før da). Var bare å låne seg en bilhenger å få den til Møller Nå vet ikke jeg om du har startsperre, men kan vel ikke være værre enn at du ringer BMW og hører? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå