Mysterio19 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Hei, noen som vet hvordan man tegner ned strukturformelen til trietanolamin? Den kjemiske formelen er i hvertfall N(CH2·CH2OH)3. Om noen kunne vært så greie og hjulpet meg med dette, ville jeg vært ytterst takknemmelig. Endret 7. januar 2010 av Mysterio19 Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei, noen som vet hvordan man tegner ned strukturformelen til trietanolamin? Den kjemiske formelen er i hvertfall N(CH2·CH2OH)3. Om noen kunne vært så greie og hjulpet meg med dette, ville jeg vært yttersst takknemmlig. Se: http://en.wikipedia.org/wiki/Triethanolamine Lenke til kommentar
Mysterio19 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Denne figuren altså? Idiotisk av meg å ikke tenke på Wiki, men takker for hjelp! Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Denne figuren altså? Idiotisk av meg å ikke tenke på Wiki, men takker for hjelp! Husk at "tennene" der er karbonatomer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå