Gå til innhold

Vil ha nytt leketøy, hva skal jeg velge?

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge vært avventende til å kjøpe meg en touch-mobil, men nå tror jeg ikke jeg orker å vente lenger.

Jeg vil ha en telefon der jeg kan ringe og sende SMS(selvfølgelig), men også lese mail, bruke den til internett, og er veldig imponert av de forskjellige apps man kan ha f.eks. på iphone.

Har sett på iphone lenge, men det kommer kanskje noe nytt fra Apple om kort tid, eller?

Ellers har jeg vært innom HTC HD2, og må si den frister veldig, men er jo ikke spesielt billig.

Når kan man regne med at Nexus One kommer til Norge? Er det i så fall noe man bør vente på?

Jeg er vel en gadget-freak, men har fremdeles til gode å skaffe meg en gadget-mobil...

Jeg håper noen av dere faste lesere her inne, med god peiling på mobil, sender meg deres synspunkter slik at jeg kan bestemme meg ganske snart.

Senlu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer en ny iPhone i Juni, denne kommer på markedet i slutten av august/begynnelsen av september, da sikkert med lange ventelister, så realistisk sett så har man kanskje ikke telefonen før mellom september-november.

Det er fortsatt store ventelister på 3GS i dag... Så jeg tror ikke du skal basere deg på at det kommer noe nytt fra Apple snart... Da det realistisk sett er rundt 9-11 måneder til du faktisk får tak i den nye telefonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...