Gå til innhold

Helgetur til Storby?

khvm

Anbefalte innlegg

Hei.

Lurer på hvilken storby, som er mest ideell å reise til for èn helg i starten av februar? Da tenker jeg hovedsaklig på opplevelse av byen samt klima mm.

Vurderer Roma, Paris eller Venezia.

Reiser med kjæresten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-5 og sne er mye mer behagelig enn +5 og regn. I tillegg er det mye dårlig isolering slik at du vil fryse mye innendørs sørover i Europa. Vil i alle fall anbefale å unngå Paris og Venezia om vinteren. I venezia har det også vært mange oversvømmelser i den siste tiden.

Prøv heller Barcelona eller Lisboa i Februar. Eller Talliin eller Riga med et spahotell, det er veldig billig å reise dit nå.

Lenke til kommentar
Jeg drar til Barcelona i Mars, hvordan er tempen der nede da? :) Tenker mht pakking av klær osv. Blir selvfølgelig ingen bading.

Noen på fotballaget mitt hadde treningsleir i Barcelona i fjor (vinterferien) og de sa det kunne vært på Vestlandet mtp varme.

Ellers er London en herlig by, som jeg sterkt vil anbefale. Har alt (inkl fotball). Roma er også fint, men jeg er usikker på temperatur nå på vinteren.

Endret av Attityd
Lenke til kommentar
Noen på fotballaget mitt hadde treningsleir i Barcelona i fjor (vinterferien) og de sa det kunne vært på Vestlandet mtp varme.

Ellers er London en herlig by, som jeg sterkt vil anbefale. Har alt (inkl fotball). Roma er også fint, men jeg er usikker på temperatur nå på vinteren.

Roma og Barcelona har ganske likt vær i mars og Lisboa ligger et par grader over dem. I snitt er alle mye varmere enn vestlandet, men det varierer selvsagt. I Roma har jeg opplevd knallvær og nesten 20 grader i januar og 5 grader og regn i slutten av februar.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...