TomTom01 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Da var det en ps3 på vei inn døra. Er det noen som har forslag til ps3 spill som passer for barn. Poden er straks 4 år og da er det vel på tide å skaffe han sunne interesser. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Little big planet, Ice Age 3 ... etc Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ModNation Racers. http://www.us.playstation.com/modnation/onlinebeta/ Mener å ha lest at det skal komme en gang til våren. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lego spillene er jo alltid en vinner. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fatter unger little big planet da... eg har jo spelet her men... kan det være meg som ikkje liker denne typen spel kanskje? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Lego spillene er jo alltid en vinner. Støtter denne. Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Alle tre Ratchet & Clank-spillene til PS3 har norsk tale som er grei nok for ungene. Bedre gladvold med overdimensjonerte skytevåpen og ditto skiftenøkler skal man lete lenge etter. Men 4 år, R&C-spillene kan muligens bli litt mye, men jo før poden får til de høyere vanskelighetsgradene jo bedre. Lenke til kommentar
praystation Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Barn elsker LittleBigPlanet, men for en på 4 år så finnes det ikke så mange alternativer enda. For det første er kontrolleren alt for stor for de små fingrene og motorikken ikke helt utviklet, så du bør nok vente ett år eller to før du investerer i LBP, Lego-spillene eller noe annet. Jeg snakker av erfaring. Jeg anbefaler å laste ned noen veldig enkle spill fra PSN Store som passer for barn. F.eks "Rub a Duck" hvor du styrer med motion control og ikke knapper. Dette er et barnevennlig spill. Google for mer info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå