troll4 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei Jeg trenger hjelp angående kniv laging... vi har fått et prosjekt i 10. klasse og den går ut på å finne en kunstner og lage noe med kunsterens teknikker. Hadde vært en stor hjelp hvis dere kunne gitt meg noen linker til berømte knivmakere, oppskrifter og kanskje egne meninger eller erfaringer... Takker : P Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vel, når det gjelder å lage kniver så er det mer enn nok arbeid med en helt vanlig kniv. Men du kan bruke teknikken med å bruke flere materialer i skaftet. Se f.eks kniven på bildet til venstre her: http://www.billysblades.com/index.html <- denne knivmakeren er forøvrig eksepsjonelt flink. Lenke til kommentar
arnhild_57 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei Jeg trenger hjelp angående kniv laging... vi har fått et prosjekt i 10. klasse og den går ut på å finne en kunstner og lage noe med kunsterens teknikker. Hadde vært en stor hjelp hvis dere kunne gitt meg noen linker til berømte knivmakere, oppskrifter og kanskje egne meninger eller erfaringer... Takker : P Her finnes det jo litt for en hver smak: Tommi Puuko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå