Gå til innhold

Ps3 modern warfare 2 og 1

Anbefalte innlegg

hei. når jeg skal spille online på modern warfare 2 så står det bare connecting to matchmaking server også noe annet tull... helt siden jeg kjøpte spillet fungerte det ikke, men modern warfare funket online helt til jeg kjøpte å begynte å spille modern warfare 2. plutselig begynte det å virke en stund, men nå virker ingen av spillene lengre.. ganske trist igrunn.

er det ps3n det er noe gærnt med eller er det spillet?

svar så fort som mulig er desperat:/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det første du nevnte har jeg også hatt problemer med, og det er vel pga at de driver å rydder opp i serverene/oppdaterer elr noe sånt, så det er over etter en time elr to. Men får du startet opp spillet, men kun spilt online? Er det sånn med alle spillene du har prøvd?

Feilsøk ps3 din, restart hele maskinen, gjort det?

Lenke til kommentar
Det første du nevnte har jeg også hatt problemer med, og det er vel pga at de driver å rydder opp i serverene/oppdaterer elr noe sånt, så det er over etter en time elr to. Men får du startet opp spillet, men kun spilt online? Er det sånn med alle spillene du har prøvd?

Feilsøk ps3 din, restart hele maskinen, gjort det?

jeg har spilt need for speed en gang online og det funket helt fint. så har jeg spilt modern warfare i flere måneder, det var først når jeg kjøpte modern warfare det ikke fungerte. jeg har prøv modern warfare nå og da står det downloading settings.. har restarta systemet og jeg har reset alt av instillinger også har jeg formatert den også..

Lenke til kommentar
Men er det noe problemer i singelplayer mode da, alt utenom internett?

Du kommer inn på spillet uten problemer, går til play online, og da ser du nicket ditt mens du er på level 1 ?

har runda det på singel player.. og det funker helt fint:) det er med en gang jeg kommer inn på spillet så kommer det opp

post-207799-1262869014_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Det problemet der har jeg hatt noen par ganger selv, men da har jeg bare logget av å venta litt så har det funka etter noen 20 minutter. Sitter å spiller online nå, så så hvis du logger av, venter noen en liten stund så skal det nok fungere da.

Endret av Digitalklokke
Lenke til kommentar
Det problemet der har jeg hatt noen par ganger selv, men da har jeg bare logget av å venta litt så har det funka etter noen 20 minutter. Sitter å spiller online nå, så så hvis du logger av, venter noen en liten stund så skal det nok fungere da.

jeg kan prøve. men tror ikke det hjelper, har jo prøvd å få det til å fungere i snart en måned.. forstår ikke hvorfor det er bare jeg som plages med dette? alle kompisene mine som har spillene har aldri hatt noe problem:S

Lenke til kommentar
Har du prøvd å lage ny bruker?

nei, har det noe å si?:p

spiller need for speed undercover nå online, det funker helt fint:P

Kan hende det ha skjedd noe med cod kontoen din? det finner du jo fort ut av om du prøver å lage en ny en.

Nett forbindelsen din, har du kabel eller trådløst? Hvis du har trådløst, prøv med kabel

Endret av Digitalklokke
Lenke til kommentar
Har du prøvd å lage ny bruker?

nei, har det noe å si?:p

spiller need for speed undercover nå online, det funker helt fint:P

Kan hende det ha skjedd noe med cod kontoen din? det finner du jo fort ut av om du prøver å lage en ny en.

Nett forbindelsen din, har du kabel eller trådløst? Hvis du har trådløst, prøv med kabel

har hatt kabel men har fjernet den siden det ikke ahr funket uansett.. men jeg har spilt modern warfare trådløst den lille tiden det fungerte:)

Lenke til kommentar

De stegene jeg ville gjort:

- Formatere og oppdatere; det har du gjort

- Prøve kontoen til en kompis (får du spilt på den, da er det kontoen din det er noe galt med)

- Vente litt, skru av systemet, skru på, prøv. ( men det har du tydeligvis gjort:P)

- Sende maskinen på service (Men hvis du ikke har hatt noen andre problemer med å spille online og SP med andre spill tviler jeg på at det er hardware feil)

:)

Lenke til kommentar
De stegene jeg ville gjort:

- Formatere og oppdatere; det har du gjort

- Prøve kontoen til en kompis (får du spilt på den, da er det kontoen din det er noe galt med)

- Vente litt, skru av systemet, skru på, prøv. ( men det har du tydeligvis gjort:P)

- Sende maskinen på service (Men hvis du ikke har hatt noen andre problemer med å spille online og SP med andre spill tviler jeg på at det er hardware feil)

:)

nå har jeg lagd ny, skal en liten tur på butikken så får jeg se va det står når jeg kommer hjem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...