Gå til innhold

PL: 20.1.10 v Tottenham, Anfield.

Smågal

Liverpools beste  

24 stemmer

1. 1. v Tottenham

• Reina
      2
    • Carra
      1
    • Skrtel
      1
    • Kyrre
      1
    • Insua
      1
    • Lucas
      2
    • Masche
      0
    • Danny Deg / Deggærn
      2
    • Aquilani
      9
    • Riera
      0
    • King of rebound
      5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det beste med målene fra Kuyt idag var at ingen kom fra retur, uvant.

Vil gi Lucas max 5- i jubelantkampen hans(tragisk at han har rundet 100kamper)

My point Exactly men det så du vel? Legge innlegget mitt sammen med de 300 skuddene, og VOILA! :D

Var heller ikke imponert over Lucas i dag, men det funka til en viss grad. Han var vår svakeste da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Sier King of Returns jeg da,men godkjent. :)

stemte Carra forøvrig.

Om kloffsk melder seg på fotballcupen, så kommer jeg også.

Fotballcup hvor?

De skal vist ha en cup i Oslo.

Lenke til kommentar

Jeg er rehabilitert!

Når er min holdning 14-år lik, Daniel? Fordi jeg mener det er ok å sparke ned Tevez, eller fordi jeg "småprovoserer" litt etter kamp? Kan knapt kalles provosering engang..

Det er vel dere som er 14år-esque som biter på litt uskyldig lek ? (uenig?) :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
.

Den vitsen var jo tatt rett ut av Gunnar 14år's vitsebok. På samme nivå som å bruke betegnelsen Looserpool,Leverpostein(om liverpool) og Manure

Skrev til tider da, somregel er du A'okey og elskbar. Du var verre før(men det var strengt tatt jeg å. :p)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

hm, fortsett Lucas-hatet, full klaging på han om han får et kort, men Mascherano feller Crouch bakfra. Men fordi det er Mascherano så går det greitt. Lucas er en defensiv spiller og jobber som regel bra, men har fått hatet mot seg. Gjør mange "usynlige" ting og blir derfor ikkje lagt merke til. Om han feila med noken taklinga so fuckins what.

Masherano kan bli utvist i kamper, men da er det enten "feil" eller "nødvendigt", gjør Lucas det samme blir det hat....

Faen heller, håper Lucas får like mye tid, ha tro på at han kan vokse seg minst like stor eller større en Mascherano.

Men mine 50-øre om det.

Digg med seier uanfuckingssett.

Lenke til kommentar

Godt å ha han tilbake ja, han virket noe rusten i noen situasjoner, som selvfølgelig kan forklares med skadeavbrekket, men han slo flere gode dødballer og hadde vel en eller to headinger som fort kunne gått inn. Håper han holder seg frisk fremover slik at han kan være med å bidra på venstrekanten vår, det trengs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...