Gå til innhold

Final fantasy XIII til Xbox og Versus til ps3?

Noiz

Anbefalte innlegg

Hei er det muligt at eg kjøper final fantasy XIII til xbox og so Final Fantasy XIII Versus til PS3? eller krever ps3en at eg har final fantasy XIII?

Grunnen til at eg spør er at eg liker best å spille på Xbox, og eg liker gamescore bedre, men viss eg må ha XIII for versus må eg kanskje ha det til ps3..

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva vil du frem til?

> Du kan kjøpe så mange FF XIII spill du vil og til hvilket som helst konsoll spillet blir lansert på. Det er ikke slik at du blir nektet å kjøpe PS3 versjonen om du kjøper Xbox360 versjonen først.

> Nå vil FF XIII smått bli bedre på PS3, dette ene og alene grunnet lagringskapasiteten på Blu-Ray platene. På PS3 får de spillet på en plate med ukomprimert bilde og lyd, på Xbox 360 er den delt over flere plater og bilde/lyd er komprimert. Om man skal dra frem ordet grafikk, så vil du sansynligvis ikke se forskjell på PS3 og Xbox360 versjonen.

> Final Fantasy XIII og Final Fantasy Versus XIII er to forskjellige spill, så du trenger ikke Final Fantasy XIII spillet for å spille Final Fantasy Versus XIII. Dog om du liker Final Fantasy spillene, er det fint å ha en serie og holde denne til en konsoll.

Lenke til kommentar
Hva vil du frem til?

> Du kan kjøpe så mange FF XIII spill du vil og til hvilket som helst konsoll spillet blir lansert på. Det er ikke slik at du blir nektet å kjøpe PS3 versjonen om du kjøper Xbox360 versjonen først.

Det eg egnetligt meiner var om Versus var ein tillegspakke til XIII eller om det var eit eget spill, men no har eg fått svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...