Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å tilfredstille dama under dyna.


Gjest Guest_Oreo_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Oreo_*

Som sagt så har vi et godt forhold og god kommunikasjon. Trykker på knappene av tidligere erfaringer og fra hennes "kommanderinger". Har ingen problemer med å pule med dyna av eller på , eller å pule på kjøkkenbenken, føler heller ikke det er det som mangler.

 

hvem skal egentlig tilfredstilles her? er det dama di som vil ha orgasme eller er det ditt behov for å få dama di tilfredstillt som er gjeldende?

 

første bud er at dama di er trygg på seg selv. andre bud er å ikke fokusere på orgasmen, da dette stresset vil forhindre dama di i å komme. mitt tredje og siste bud er å bruke alle hjelpemidler som finnes slik at dama di lærer seg å komme. nesten som å lære å sykle det her - har hun gjort det en gang er det mye lettere den andre gangen osv...

 

ok et til råd... kjøp en vibrator og la hun jobbe med den mens du tar henne stående bakfra - men som sagt for mye fokus dreper sjangsene for orgasme!

 

Synes det er likså viktig at hun tilfredstilles som mitt eget behov å få henne til å komme. Å vite at jeg kan og ikke er helt umulig i senga, gjør oss bare bedre.

 

Grunnen til at jeg vil prøve uten hjelpemidler i første omgang er fordi jeg har lest at det er kan være vanskeligere å gi slipp på hjelpemidlene. ÅÅ det vil jeg ikke, har lyst å få henne til å komme old fashion way. Når det er sagt så utelukker jeg ikke hjelpemidler og får jeg henne ikke til å komme, blir det et aktuelt alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Harley Quinn

Er du veldig på at hun skal komme? Eller er dette noe hun også ønsker?

Han jeg er sammen med nå er VELDIG på at jeg skal komme og det hele setter egentlig mer imot enn at det skjer noe. Og har kommet før så problemet er ikke der, men når han hver eneste gang er veldig på at jeg skal komme så blir det mer eller mindre en turn off etterhvert for min del

Lenke til kommentar

Du skal være bra desperat som du bruker 50 000 kroner på en robot du kan ha deg med. Gi heller pengene til meg ^^

 

Selger du deg på offentlige forum :O ?

 

Jeg mente rett og slett at man bare skulle gi pengene til meg. Om jeg skal quote meg selv...

 

Gi heller pengene til meg

 

Var ikke snakk om noe salg der i gården :p

 

Du skal være bra desperat som du bruker 50 000 kroner på en robot du kan ha deg med. Gi heller pengene til meg ^^

 

Selger du deg på offentlige forum :O ?

 

Jeg sendte PM først! Hold deg unna! :p

YOU LIE, YOU LIIIIIIIIIEEEEEE!!!!!!!111one

 

Jeg har ikke fått noen PM :(

Lenke til kommentar

I stedet for å fokusere på hvilke teknikker du skal utføre vil jeg heller anbefale deg med å satse på stimulere hun mentalt.

 

Kåt hun opp og prøv å hold fokus på nytelse. Jenta de ønsker orgasme right? Det kan føre til prestasjonsangst fra hennes side. M.a.o få hun til å fokusere på reisen, og ikke selve stoppet. Orgasmen skal ikke være målet.

 

Hvis du stimulerer hun nok mentalt vil det få hun så kåt at selve fysiske stimuleringen og teknikkene ikke trenger like mye arbeid. Dette vil altså gi en bonus til akten deres; orgasme.

 

Å fokusere på teknikker du egentlig ikke kan og har kjerpet inn i kroppen din vil også ofte føre til klønete og "unaturlige" hendelser, som ingen av dere vil føre dere trygge på. Bygg heller på avanserte teknikkene når du har det grunnleggende i boks.

 

Snakk mye rundt sexen og skap en åpenhet rundt fantasier og ønsker, det skaper en større seksuell tillit mellom dere som hjelper den mentale stimulans samt gir deg hint om hvordan du skal tilnærme deg denne oppgaven.

 

Jeg vil også legge til at du ikke må la dette gå utover selvtilliten din da dette er jenta sitt problem. Hvis hun ikke klarer å koble seg mentalt klar for orgasme skal det veldig mye til for at hun faktisk kan oppnå det.

Lenke til kommentar
Hei.

For å gå rett på sak så klarer ikke dama mi å få orgasme. Ifølge henne har hun aldri har kommet i heletatt med noen og blir veldig lei seg da hun virkelig ønsker dette. Hun sier at hele akten er godt men at klimakset uteblir. Lurer derfor på om noen har noen tips? Har virkelig prøvd å trykke på de rette knappene ( er ikke uerfaren, så er det sasgt) og vil egentlig prøve å få henne til å komme uten så mange hjelpemidler i første omgang.

 

Heisann Kammerat!

Nå har jeg ikke lest alle svarene her, men jeg tror du kan kanskje lære litt ved å lese i bloggen min, muligens denne og denne posten!

Lykke til! :-)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Prøv å ha sex liggende på siden (spooning). Når hun har ryggen mot deg kan du med øvre arm nå klitoris. Fungerer også veldig bra om hun ligger med magen ned og du ligger oppå henne. Kombinasjonen vaginal og klitoral stimulering har alltid vært en god redningsplanke for meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...