Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med å tilfredstille dama under dyna.


Gjest Guest_Oreo_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Oreo_*

Hei.

For å gå rett på sak så klarer ikke dama mi å få orgasme. Ifølge henne har hun aldri har kommet i heletatt med noen og blir veldig lei seg da hun virkelig ønsker dette. Hun sier at hele akten er godt men at klimakset uteblir. Lurer derfor på om noen har noen tips? Har virkelig prøvd å trykke på de rette knappene ( er ikke uerfaren, så er det sasgt) og vil egentlig prøve å få henne til å komme uten så mange hjelpemidler i første omgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

For å gå rett på sak så klarer ikke dama mi å få orgasme. Ifølge henne har hun aldri har kommet i heletatt med noen og blir veldig lei seg da hun virkelig ønsker dette. Hun sier at hele akten er godt men at klimakset uteblir. Lurer derfor på om noen har noen tips? Har virkelig prøvd å trykke på de rette knappene ( er ikke uerfaren, så er det sasgt) og vil egentlig prøve å få henne til å komme uten så mange hjelpemidler i første omgang.

Er hun 100% trygg med deg?

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oreo_*
Hei.

For å gå rett på sak så klarer ikke dama mi å få orgasme. Ifølge henne har hun aldri har kommet i heletatt med noen og blir veldig lei seg da hun virkelig ønsker dette. Hun sier at hele akten er godt men at klimakset uteblir. Lurer derfor på om noen har noen tips? Har virkelig prøvd å trykke på de rette knappene ( er ikke uerfaren, så er det sasgt) og vil egentlig prøve å få henne til å komme uten så mange hjelpemidler i første omgang.

 

Er hun 100% trygg med deg?

 

Ja, det vil jeg si. Vi har et ganske godt forhold.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oreo_*
Jeg vil påstå at første steget mot en orgasme sammen med noen, er å få orgasme alene. Har hun onanert noe på egen hånd?

 

Joa, tror hun har det, men ikke for ofte. Hun klarer ikke å bli så altfor tent når hun holder på selv.

Men dette tror jeg ikke er et problem, for det var det samme med eksen min og jeg hadde ikke noe problem med å 'tilfredstille' henne.

Lenke til kommentar

Jeg har vært seksuelt aktiv i over 8 år, men jeg når ikke klimaks under samleie uten hjelpemidler (som regel min egen hånd :p), så hvor lenge en har vært aktiv har veldig lite med saken å gjøre.

 

Det viktigste er at hun klarer å nyte sitt eget nærvær. Jo lettere hun får orgasme alene, lettere blir det å føle seg komfortabel med en partner. Det er dermed ikke sagt at hun kommer til å oppnå klimaks "uten videre", for det er ikke mange som oppnår det med vaginal stimulering.

Lenke til kommentar

Bare ta ned hånda ned der nede og stimuler henne litt, det er ikke så overdrevent vanskelig i misjonæren.

Tungekyssing samtidig hjelper også, har jeg erfart -- blant annet ved at man puster "mer riktig" og får masse CO2 i blodet.

 

Og få av dere dyna med mindre det er veldig kaldt, ellers kan det bli litt klamt, og hun får mer å se på og mer å tenne på.

Endret av Andre1983
Lenke til kommentar
Bare ta ned hånda ned der nede og stimuler henne litt, det er ikke så overdrevent vanskelig i misjonæren.

Tungekyssing samtidig hjelper også, har jeg erfart -- blant annet ved at man puster "mer riktig" og får masse CO2 i blodet.

 

Og få av dere dyna med mindre det er veldig kaldt, ellers kan det bli litt klamt, og hun får mer å se på og mer å tenne på.

Det er "bare" å ta hånda ned og stimulere litt? Sorry, men det kommer an på jenta. Du hadde fått problemer med meg, for eksempel :p

 

Tror dette er inviduelt fra dame til dame egentlig. Jeg får dama til å komme både for hånd og med junior.

Der har vi det korrekte svaret, ja. :yes:

 

(Hva er greia med at nikkesmileyen sin kode er på engelsk, da? <.<)

Endret av Right
Lenke til kommentar

Leste en artikkel om nettopp dette for noen måneder siden (husker ikke hvor seff), men der poengterte de at hvis man vil at kvinnen skal få en orgasme, bør man gå for klitoris. Junior alene vil ikke gjøre underverk på de fleste. Men det beste er hvis man gjør begge ting samtidig (Achtung! Passer ikke for de ukoordinerte :p). Stillingen hvor hun ligger på rygg og du står på knærne tillater deg å gjøre begge ting samtidig.

 

Er også et annet, dog tabu-belagt tema som kan hjelpe mange kvinner med å oppnå orgasme. Det er analsex. Artikkelen poengterte også dette hvor kvinnen "gnikker" (har ikke noe bedre/penere ord for det) med penis helt inne. Dette gjelder også for vagina såvell som anal. Alansex bør utøves med stor forsiktighet. Les opp på teori før slikt skal prøves!

 

Edit: skrivefeil

 

Glemte en ting: Finnes kvinner som rett og slett har det ekstremt vanskelig for å få orgasme. Klarer ikke hun å få orgasme selv, er det ofte et dårlig tegn. Trådstarter sier hun ikke blir tent, gjør noe med det da vel :)

Endret av vonkane
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Oreo_*

Å bare ta hånda der nede og trixe som noen sier, er vel letter sagt enn gjort. Som noen sier er vel det veldig individuelt. Når det er sagt har jeg også prøvd trykkke på knapper i tilegg til penetrering uten den store suksess. Men, hun sier hun koser seg og tar often iniativ til sex selv, og godt er det også men at klimakset uteblir.

 

Hun blir tent, men klarer ikke helt å tenne seg selv når hun holder på alene, oog det kan jeg vel ikke gjøre så mye med føler jeg. Kanskje bare pushe henne på til å prøve mer på egenhånd?

Lenke til kommentar
Det er "bare" å ta hånda ned og stimulere litt? Sorry, men det kommer an på jenta. Du hadde fått problemer med meg, for eksempel :p

 

Bare snakker fra egen erfaring jeg... :p

Og jeg mente ikke bare-bare -- stimulering under selve akten gjerne MENS man tungekysser (CO2 i blodet!)... og da har mannen fremdeles en hånd til overs...

 

Rent anatomisk så kommer vel teknisk sett ALLE kvinnelige vaginale orgasmer gjennom at nervene i klitoris blir stimulert -- fra utsiden eller innsiden (penetrering).

(Anale orgasmer oppstår ved stimulering av andre nerver og er separat fra vanlig orgasme.)

 

MEN det skal nevnes at jeg ikke har hatt noen erfaring med at noen ikke kommer :/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Jeg har vært seksuelt aktiv i over 8 år, men jeg når ikke klimaks under samleie uten hjelpemidler (som regel min egen hånd :p), så hvor lenge en har vært aktiv har veldig lite med saken å gjøre.

Poenget mitt var at dersom hun "nettopp" har begynt å ha sex, og ikke har pleid å kose med seg selv tidligere, så kan det hende hun ikke er godt nok kjent med kroppen sin. :roll:

 

TS: Prøv å få henne til å prøve mer på egenhånd, evt. kan du prøve å være "passiv" mens hun tar på seg selv. Altså at du bare ligger og ser på at hun koser seg, snakker litt sexy til henne. Kan hende hun synes det er bedre enn å kun kose med seg selv, og at hun er mer "motivert" dersom hun merker at det tenner deg å se på at hun koser seg, uten at du kan bryte inn.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

"Har virkelig prøvd å trykke på de rette knappene"

 

Er det da med utgangspunkt i hennes "kommanderinger", eller fra dine tidligere erfaringer?

 

Første pri er at hun må vite hva som skal til. Neste oppgave er at hun må beskrive dette til deg så detaljert som mulig.

Og det er ingen ting i veien for å ta noen prøverunder med hyppig kommunikasjon..

Lenke til kommentar
vil egentlig prøve å få henne til å komme uten så mange hjelpemidler i første omgang.

 

 

hvem skal egentlig tilfredstilles her? er det dama di som vil ha orgasme eller er det ditt behov for å få dama di tilfredstillt som er gjeldende?

 

første bud er at dama di er trygg på seg selv. andre bud er å ikke fokusere på orgasmen, da dette stresset vil forhindre dama di i å komme. mitt tredje og siste bud er å bruke alle hjelpemidler som finnes slik at dama di lærer seg å komme. nesten som å lære å sykle det her - har hun gjort det en gang er det mye lettere den andre gangen osv...

 

ok et til råd... kjøp en vibrator og la hun jobbe med den mens du tar henne stående bakfra - men som sagt for mye fokus dreper sjangsene for orgasme!

Lenke til kommentar
"Har virkelig prøvd å trykke på de rette knappene"

 

Er det da med utgangspunkt i hennes "kommanderinger", eller fra dine tidligere erfaringer?

 

Første pri er at hun må vite hva som skal til. Neste oppgave er at hun må beskrive dette til deg så detaljert som mulig.

Og det er ingen ting i veien for å ta noen prøverunder med hyppig kommunikasjon..

 

Nettopp, åpenhet i en slik situasjon er alfa omega. Man kommer ingen vei his man er flau for å snakke om temaet. Dere kan som C-angel nevnte, ta noen prøverunder. Det innebærer at du og hun prøver seg frem på stimulans av klitoris, for å finne ut hvilken teknikk som passer best. Dette kan du og hun bruke når dere har samleie, og forhåpentligvis oppnå orgasme.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...