Aetius Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kompakt høyhastighetskamera og annet snadder Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg ser EX-H15 får en egen BS-knapp. Lenke til kommentar
ingelamoy Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Noe sikkelig muffens med denne setningen... "Vi du ta mange stillbilder i en fei kan du også det, faktisk opp til 40 bilder i sekundet, men kun opp til 30 bilder." Mulig oversettelsen ikke gikk helt som den skulle her. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Nei. Hastigheten er 40 bps, men den kan kun holdes opp til 30 bilder etter hverandre. Trenger ikke kjøre 60 km selv om du holder 60 km/t, vettu. Lenke til kommentar
JadedGamer Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 BS = Best Shot, som lar en velge blant et sett "programmoduser" for en bestemt type motiv. En kjekk Casio-greie, selv om jeg praktisk talt aldri bruker de på min EX-F1. Men om jeg har behov for å ta bilde når noe beveger seg inn i eller ut av bildet så vet jeg at jeg har muligheten... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg