Howard Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Samsung har sluppet løs sine 2010-modeller, som inkluderer en LED LCD-TV med 3D. Les mer Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gleder meg til 3D! Har dere noe info om Sony's 3D TVer? Og om de har noen tøffe funksjoner opp mot PS3? Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ang funksjoner fra PS3 så tviler jeg på det, PS3 har ikke noe system for å sende noe 3D bilder Men skal sies at dette er det inntrykket jeg har. Men det jeg syns var litt rart er at 9,8 og 7 serien er jo like på Hz og innganger, eneste som skiller er størrelsene. Er det så veldig stor forskjell mellom dem? Selv sikler jeg nå over LE46B7070, men er mulig jeg venter til at 8 serien her kommer Lenke til kommentar
[-GoMp-] Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ang funksjoner fra PS3 så tviler jeg på det, PS3 har ikke noe system for å sende noe 3D bilderMen skal sies at dette er det inntrykket jeg har. Men det jeg syns var litt rart er at 9,8 og 7 serien er jo like på Hz og innganger, eneste som skiller er størrelsene. Er det så veldig stor forskjell mellom dem? Selv sikler jeg nå over LE46B7070, men er mulig jeg venter til at 8 serien her kommer Vel nå demonstrerte jo Sony allerede på CES 2009 flere PS3 spill i 3D så.. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 [-GoMp-]: Ooh, nice Da trekker jeg tilbake mine påstander Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Veldig spent på hva prisene blir på disse skjermene, og når de blir faktisk tilgjengelige i butikkene. Selv hadde jeg halvveis bestemt meg for en 8050 på 46 tommer, men nå som ny generasjon er lansert så har jeg is i magen - men neppe helt til sommeren... Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Den nye 8-serien skal komme rundt april/mai såvidt jeg har hørt, mens 9-serien kommer nok ikke før uti tredje kvartal engang. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Nå ble jeg brått skuffet over tek.no; Aftenposten har en Langt mer dekkende artikken fra Samsungs pressekonferanse på CES. Er det noen spesiell grunn til at tek.nos artikkel ikke klarer å nå opp mot Aftenpostens? Endret 7. januar 2010 av el_cash Lenke til kommentar
phax Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Aftenposten hadde vel ikke noen mer info en det som var å finne i pressemeldingen såvidt jeg kan se? Ellers så forventer hvertfall jeg at journalister i Aftenposten stiller i en høyere klasse enn teknofil.no Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Rart det ikke står noe om tykkelsen på skjermene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg