Thomas. Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har nå nylig byttet host. Fungerte fint på gamle. Jeg bruker endel header("Location: "); rundt om kring. Men på den nye hosten kommer det bare en feilmelding. Headers alleredy sent. Osv. Hvilken instilling kan jeg endre for å få php til å ignorere den feil og kjøre header() ? Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du får denne feilmeldingen fordi du prøver å sende en header etter at annet innhold allerede er sendt. Du kan unngå det ved å skru på output buffering. Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Du får denne feilmeldingen fordi du prøver å sende en header etter at annet innhold allerede er sendt. Du kan unngå det ved å skru på output buffering. Hvordan gjør jeg det? ini_set('?', 0); Endret 7. januar 2010 av Thomas. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 "output_buffering on" vil jeg tro. Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg hadde samme problem som deg, men etter at jeg fikk et tips å laste ned Hex Editor og åpne php filene i dette. Hvis du da ser at det ligger noe før <?php, så må du fjerne dette. Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 TeisL hadde vel UTF-8 filer med BOM? Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det kan være problemet, TeisL, men han hadde ikke dette problemet på den andre serveren, mao det må ha noe med innstillinger å gjøre. Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 TeisL hadde vel UTF-8 filer med BOM? Det var riktig. Tenkte bare å nevne det... For jeg får dette bare hvis jeg bruker den innebgyggde editoren på hosten min (servage.net)... Får ikke det når jeg editer filene i notepad++ f.eks... Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har også servage.net. I notepad++ kan du lagre uten BOM Lenke til kommentar
TeisL Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har også servage.net. I notepad++ kan du lagre uten BOM Vet, men bruker man den edit innebygde i servage så blir det fort BOM... Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hehe, den editoren er generelt dritt. Styr unna Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Titt her: http://no2.php.net/manual/en/function.headers-list.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå