Solefald Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du er ute å trakker på vei til jobb eller noke anna. Så langt framme ser du ei som skiller seg ut, noke som setter igang litt reaksjoner i kroppen. Desto nermere du kjem desto større blir reaksjonen. Du ser på ho, ho ser på deg (i min situasjon kunne eg ikkje begynne å prate med ho pga grunner eg ikkje kan skrive her) Dokke passerer kverandre, du snur hodet, ho snur hodet og blikket holdes enda. Skjer kver gang eg ser denne dama, og det her skjer ekstremt sjeldent. Var ikkje noke sånn spesielt som skilte seg ut med ho med utsjånad eller klestil. Det var berre eteller anna som satte igang store reaksjoner i kroppen. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det har skjedd meg én eller to ganger som jeg kan huske. Nei tre, hvis du tar med den gangen på bussen. For meg er det ganske digg egentlig, en selvtillitsboost på en måte. Men steget ble aldri tatt noen av gangene... Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 hehe, har skjedd med meg også 3 ganger. Prøvde vel egentlig berre å sjå om det var meg som var kresen, eller om det her er helt vanlig. Lenke til kommentar
asbjohorpua Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dette skjer meg rett som det er, så jeg tror ikke det er så unormalt. Men jeg ser kun etter jentene som er pene. Lenke til kommentar
Eye_Candy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvorfor kan du ikke bare ta motet til deg og prate med henne? Om hun la merke til deg og, så er jo egentlig saken biff.. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Hehe, har ikkje noke problem overhode med å prate med ho. Er endel år forskjell på meg å ho, så det blir litt uaktuelt =) Lenke til kommentar
Eye_Candy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hvor mye er det snakk om da? Så lenge det ikke er ekstremt, har det ikke så mye å si. Kjærlighet kjenner ingen alder! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 7,5år sånn omtrent. 16 vs 24. Så det blir litt for ungt da kan man sei Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det har skjedd én gang. Og forstod at jeg bare måtte benytte sjansen, går ganske bra, foreløpig. Lenke til kommentar
Eye_Candy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ungt og ungt, er normalt at det er en viss aldersforskjell på gutten og jenta. Om du har gode intensjoner, og ikke er ute etter å utnytte henne på noen måte, synes jeg at du skal ta mot til deg og slå av en prat. Hvem vet hvor det fører, kanskje hun er utrolig moden, og rett for deg? Men ha ditt på det rene, og ikke vær ute etter bare å utnytte. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Altså, har førstepost og det dere andre nevner noe med kjærlighet å gjøre? Da jeg leste førstepost klarte jeg å forestille meg en gammel dame, en klassisk "heks" som det var noe spesielt ved. Men det er altså sånn "to blikk møtes" på en romantisk måte kind-of-thing? Har skjedd meg Faktisk ofte, dvs. jeg ser en jente i øynene på bussen f.eks. og smiler, hun ser i kanskje 1 eller 2 sekunder på meg og vet liksom ikke hva hun skal gjøre, kanskje hun smiler, da hopper hjertet, kanskje hun bare snur seg, da er det som ingenting har skjedd. Ofte jeg ser jenter på bussen jeg gjerne skulle sagt "du er utrolig vakker, hva heter du?" til, men jeg er redd hun bare vil se dumt på meg.. For ikke å snakke om dem rundt. TS: Synes du skal ta kontakt! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Det skjer ofte at eg har augekontakt med andre damer, men det er sjeldent at kroppen begynner å reagere. Det finnes svært mange deilige damer, men det er få som pirrer nyskjerrigheten. Får vurdere litt kva eg skal gjere. Så ung dame har jo lite erfaring. Det no ho bør herje rundt litt å prøve ut ting, ikkje bli ilag med en som har herja fra seg sånn egentlig Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har skjedd meg en gang, i byen, syk følelse! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Ja ikkje sant Lurer på kva som ligger bak en sånn reaksjon eg. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 For meg så var det som jeg hadde sett den jenta før, men kan ikke huske hvor, men uansett sykt hvordan vi så på hverandre, passerte hverandre close og snudde oss etter hverandre Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ofte jeg ser jenter på bussen jeg gjerne skulle sagt "du er utrolig vakker, hva heter du?" til, men jeg er redd hun bare vil se dumt på meg.. For ikke å snakke om dem rundt. Hvordan vet du det ville skjedd? Prøvd? Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Min erfaring er at du nesten kan sei kva som helst så lenge du viser at du står for det. Foretrekker dog å sei f.eks at Du virker som ei skikkelig positiv og herlig jente bla bla istedenfor å gi kompliment på utsjånad =) Lenke til kommentar
the_shining Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Tror det er veldig vanlig fra ei jentes synspunkt. Og tror faktisk at de fleste jenter ville likt at fyren hadde hilst på henne, selv om vi kanskje ikke gir uttrykk for det. Derimot, så lenge det må gjøres i stil, ikke noe slik som "hey, sexy! Bli med meg ut?" men på en litt mer classy og ydmyk måte. Litt sjenert, og ikke minst ærlig og enkel. Det slår nok ann hos de fleste Ett søtt smil drar det meste i land! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå