aluxez Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det du skriver om heinz vs idun er bare crap. Heinz er allment akseptert som en bedre ketchup, det er bare at barn blir foret med idunn på pølsene siden de er små fordi den ikke er så sterk, og litt lettere å like for barn. Men voksne personer som ikke vil har heinz er faktisk bare patetiske. Det blir som å like pølser bedre enn pinnekjøtt: greit for barn, men er du voksen bør du faktisk utvide horisonten din litt. Lenke til kommentar
cerice Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tull. Eg syns ketsjup skal smake av tomat. Heinz smakar berre salt. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Idun til pølse, Heinz til burger. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Men voksne personer som ikke vil har heinz er faktisk bare patetiske. Det blir som å like pølser bedre enn pinnekjøtt: greit for barn, men er du voksen bør du faktisk utvide horisonten din litt. Hva sa du om voksne personer og utvidelse av horisonten? En voksen person har ingen problemer med å både forstå og godta at andre personer har andre smaker. Det er ikke særlig voksent å ha en slik nedlatende holdning du befinner deg. Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Det du skriver om heinz vs idun er bare crap. Heinz er allment akseptert som en bedre ketchup, det er bare at barn blir foret med idunn på pølsene siden de er små fordi den ikke er så sterk, og litt lettere å like for barn. Men voksne personer som ikke vil har heinz er faktisk bare patetiske. Det blir som å like pølser bedre enn pinnekjøtt: greit for barn, men er du voksen bør du faktisk utvide horisonten din litt. En gang i tiden var det alment akseptert at jorden var flat. Heldigvis tok enkelte til vett og kom til en annen konklusjon. Den beste ketchupen er selvsagt den ketchupen man selv liker best. Jeg for min del spiser begge, men om en flaske Heinz og en flaske idun står på bordet, velger jeg Idun fordi jeg personlig syns den smaker bedre. Om du eller andre med medfødt høy neseføring skulle få nervøst sammenbrudd av dette er ikke noe normale mennesker trenger å ta noe som helst hensyn til. Det samme gjelder for pinnekjøttsammenligningen din. Heldigvis er det ikke deg som bestemmer hva voksne folk skal like og ikke like. Selv elsker jeg pinnekjøtt, men har såpass evne til empati at jeg har stor fortåelse for at enkelte ikke liker dette, og følgelig foretrekker å spise pølser, isteded for en rett man ikke liker om man gis valget. At man ikke liker enkeltretter har intet med ens kulinariske eller matkulturelle horisont å gjøre. Som sagt vil jeg tro at jeg selv...som altså liker ketchup, og hater brunsaus, har smakt på og liker retter som du i ikke dine villeste fantasier kune tenke på som menneskeføde engang. Jeg ville ikke av den grunn sammenligne ditt matkulturelle intelekt med et barns, men heller respektert dine preferanser. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Hvis flere mennesker hadde motatt den åpenbaringen som er deg forunt, ville det vært mye mindre krig i verden. Jeg må få gratulere med at du endelig har sett lyset....hallaluja! 1. Det var tidenes sarkasme som du ikke forstod 2. Idun er ikke en god ketchup 3. Du fortsetter med dobbeltpostingen du hadde i går. Endret 29. april 2010 av cyclo Fjernet dobbeltsitering Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 1. Det var tidenes sarkasme som du ikke forstodSyns det så ut som et ypperlig svar til sarkasmen jeg...2. Idun er ikke en god ketchupSmakssak. Lenke til kommentar
Gjest Janne Solkrem Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Idun smaker sukker og eddik med litt tomat. Heinz er (omtrent) uten tilsettningsstoffer og kraftigere ismaken. Idun etere er også letter til å ty til sukkerholdig mat. Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) 1. Det var tidenes sarkasme som du ikke forstod 2. Idun er ikke en god ketchup 3. Du fortsetter med dobbeltpostingen du hadde i går. 1. Det var rette karen som spytta 2. Idun smaker helt fortreffelig for meg. Dermed er den for min del best. Altså en smakssak. 3. Det gidder ikke jeg å ta hensyn til da multiqoute knappen ikke fungerer med nettleseren min. Du får ta dette opp med forumets tekniske ansvarlige om det plager deg slik også mod allered har oppfordret til. Diskusjon rundt dette er forøvrig også off topic. Endret 29. april 2010 av cyclo Fjernet multisitat Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Når du liker så mye sukker og junk skjønner jeg at du synes Idun er best. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Kan du vennligst stige ned fra den høye hesten din? Det er plagsomt å lese innlegg som lukter "Jeg er verdens beste person". Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Idun smaker sukker og eddik med litt tomat. Heinz er (omtrent) uten tilsettningsstoffer og kraftigere ismaken. Idun etere er også letter til å ty til sukkerholdig mat. Hva de to ketchupene inneholder er knekkende likegyldig om man liker smaken av den ene men ikke den andre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er for faen meg ikke en person som setter meg noen høyere enn andre. Det er bare visse meninger her som er temmelig latterlige. Spesielt fra en viss fyr som fortsatt er 5 år i enkelte tankeganger. Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Er for faen meg ikke en person som setter meg noen høyere enn andre. Det er bare visse meninger her som er temmelig latterlige. Spesielt fra en viss fyr som fortsatt er 5 år i enkelte tankeganger. Aaaah....du er bare fem år gammel! Det forklarer jo det meste. Jeg må dog få berømme deg for dine skriveferdigheter. Da jeg var på din alder strevde jeg fremdeles med å skrive navnet mitt uten å snu bokstavene bak fram. Dog bør du legge vekk bannskapen når det er voksne til stede. det er unødvendig og vitner om dårlig ordforåd. Men er man bare 5 år, er det jo ikke lett å hvite alt heller. Endret 29. april 2010 av Kikyet Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Er for faen meg ikke en person som setter meg noen høyere enn andre. Det er bare visse meninger her som er temmelig latterlige. Spesielt fra en viss fyr som fortsatt er 5 år i enkelte tankeganger. Du setter deg ikke høyere? 1. Det var tidenes sarkasme som du ikke forstodHer antar du at personen ikke skjønner sarkasme, noe som er rimelig åpenlyst han gjør.2. Idun er ikke en god ketchupHer kommer du med en personlig mening som om det er en universell faktum Når du liker så mye sukker og junk skjønner jeg at du synes Idun er best. Her angriper du personens matvaner, noe jeg ikke ser er nevnt hittil. Og det har uansett ingenting å si. "junk-food" kan være rimelig godt det også.Og, såklart: Spesielt fra en viss fyr som fortsatt er 5 år i enkelte tankeganger.Hyggelig. Lenke til kommentar
Kikyet Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Når du liker så mye sukker og junk skjønner jeg at du synes Idun er best. Med all mulig mangel på respekt: du er helt på bærtur. Det skyldes antagelig den høye neseføringen. Om du senker denne vil du se bedre hvor du stevner, og ikke snuble så mye. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tråden har for lengst gått bort fra temaet og folk har statet å bli sinte og usaklige. Tråden stenges dermed inntil videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg