killme666 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har for tiden 4gb (2x2) Corsair Dominator TWIN2X PC8500 1066mhz ram brikker. Er det mulig for meg og bruke enkle 1gb ram brikker sammen med 2gb brikker? Vil ytelsen bli dårligere, eller vil det være det samme. Hadde planer om å kjøpe disse hvis det virker: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=324986 Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Du kan bruke forskjellige brikker så lenge du har de like på samme kanal på hovedkortet. Dette ser du som regel på fargen på sporene du setter brikkene i. EDIT: Jeg anbefaler det derimot ikke da det lett kan føre til ustabilitet. Endret 7. januar 2010 av Jckf Lenke til kommentar
killme666 Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Du kan bruke forskjellige brikker så lenge du har de like på samme kanal på hovedkortet. Dette ser du som regel på fargen på sporene du setter brikkene i. EDIT: Jeg anbefaler det derimot ikke da det lett kan føre til ustabilitet. Ok da kjøper jeg heller 2 gb brikker for å være sikker. Takk for svar Lenke til kommentar
medlem-68510 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er ikke så mye kapasiteten som det er frekvensen og latency det står på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå