simson Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tenker å kjøpe en TV via Komplett, men er litt i tvil. Trives egentlig best med fysiske butikker der jeg ev. kan levere inn varen om noe skulle være feil, etc. Fikk i dag mail fra Komplett om at de ikke har butikker i Oslo, "men vi har utleveringssteder i Oslo og Sandefjord dersom du trenger å levere noe tilbake". Noen som har benyttet seg av dette? Fungerer det fint? (Frister veldig lite å måtte pakke inn igjen en TV og få den fraktet med post/budfirma for å få fikset noe) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 alle returer og service kan levere på pick-up-point i Oslo, når du kjøper TV anbefaler jeg å ta vare på esken om mulig, da det blir mye lettere for både deg og de som skal sende den til verksted, og man slipper at TV blir stående i mange dager pga mangel på forpakning til å sende den i Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 alle returer og service kan levere på pick-up-point i Oslo, når du kjøper TV anbefaler jeg å ta vare på esken om mulig, da det blir mye lettere for både deg og de som skal sende den til verksted, og man slipper at TV blir stående i mange dager pga mangel på forpakning til å sende den i Takk for svar! Da er det mulig jeg sparer både 1 og 2 tusen på å velge Komplett foran en fysisk butikk... Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Da er det mulig jeg sparer både 1 og 2 tusen på å velge Komplett foran en fysisk butikk... Sjekk bare den eksakte modellbetegnelsen På TV'en først før du sammenligner prisen mot Elkjøp e.l. Det hender at nettbutikkene parallellimporterer modeller som egentlig er beregnet på andre markeder, og disse modellene kan ha litt andre spesifikasjoner enn de som er tatt inn til Norge gjennom den offisielle importøren. Jeg sier ikke at Komplett driver med parallellimport eller at slike produkter er dårligere enn de man får kjøpt hos Elkjøp e.l., men vær klar over at du ikke alltid sammenligner epler med epler. Forøvrig har jeg bare gode erfaringer med retur til Komplett, både ved produktfeil og ved bruk av angrefristen. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Tror ikke du trenger å være redd for å si at komplett driver med parallellimport, for de aller fleste nettbutikkene gjør akkurat det. Og det er ingen problemer med det heller, men de norske avdelingene av produsenten tar ikke reklamasjonssaker med slike importer derfor vil reklamasjonssaker nødvendigvis ta litt lenger tid fordi komplett (eller en hvilken som helst annen nettbutikk) må ta saken med sin, som regel utenlandske, forhandler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå