Matsemann Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har et par SE ørepropper med støyreduksjon selv. Funker knall. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Funker best på løse biter, ørevoks er oljebasert, og løses ikke i vann, men i olje. Har hørt at å helle matolje i øret og la det ligge en stund skal rense ut.. Selv om det er ekkelt. Det stemmer det. En kamerat av meg fikk gjort nettopp det hos sin lege for å rense øregangene... Matolje funker, bare ikke bruk den til matlaging etterpå, det blir litt ekkelt "hemmelig ingrediens" :!: Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Har den kommet for salg nå? Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Les tst på dinside.no Lenke til kommentar
xjrborg Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Sonys ferskeste MP3-spiller frister med en støyfri lydopplevelse. Les mer På min spiller skurrer lyden når jeg sitter på bussen og veien er humpete. er dette normalt? i så fall må jeg returnere hele greia. kan det ha med filkvaliteten å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg