VarCon Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg har klart å miste brevet jeg skal sende inn til Lånekassen for å kunne motta stipend. Bør jeg ta kontakt med resepsjonen på skolen eller skal jeg ta kontakt med Lånekassen for å få et nytt brev? Jeg går på VG2 om det skulle bety noe. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 I de skolene jeg har gått på har slike søknadsskjema stått i stativer rundtom i hele skolen. Om ikke har i alle fall administrasjonen ved skolen... Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Søknadsskjema for å få tilbake stipendbrevet? Jeg har ikke sett noen slike på denne skolen.Men jeg får ta å snakke med administrasjonen og høre. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg regnet med at det var søknadsskjemaet for å få stipend du så etter? Kan ikke huske noe stipendbrev, selv, annet enn dette. Sendte inn det, og fikk penger på konto... (?) Lenke til kommentar
_martine_ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg regnet med at det var søknadsskjemaet for å få stipend du så etter?Kan ikke huske noe stipendbrev, selv, annet enn dette. Sendte inn det, og fikk penger på konto... (?) Samtidig som du får svar på søknad om stipend får du et gjeldsbrev fra lånekassen. Der må du signere og sjekke at kontonr. som står der stemmer. Det er dette han har mistet. Ta kontakt med lånekassen så får du et nytt gjeldsbrev. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Samtidig som du får svar på søknad om stipend får du et gjeldsbrev fra lånekassen. Der må du signere og sjekke at kontonr. som står der stemmer. Det er dette han har mistet. Ta kontakt med lånekassen så får du et nytt gjeldsbrev. Det var dette jeg lurte på Takk for svar. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du kan bestille et nytt brev på dinside hos lånekassen også. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Du kan bestille et nytt brev på dinside hos lånekassen også. Hvor da? Finner ikke noe i stipend kategoriene. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ring. Enkelt og greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå