Makri Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har i lengre tid lett etter en ny tv til rundt 4-5 k. Og å står jeg igjen med to stykker til en grei pris (kjøper de på tilbuder og får de dermed i ønsket pris.) LG Panasonic(ikke på tilbudspris på nett, men den senkes snart) Hvilken burde jeg velge? Sitter alt fra 2,5 m fra skjermen til å spille på senga ca. 5-6 m unna. Den vil hovedsakelig brukes til å spille og se blu ray på, samt noe tv, både standard og de med hd sendinger. Tips og hjelp ønskes ASAP. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Panasonic er ofte eit sikkert val. Dei har jo mange andre svingo modellar som PX80 etc, så eg trur panasonicen er best;) Lenke til kommentar
Makri Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Greia er at panasonicen har både midnre kontrast og tregere reaksjonstid, hvor lg har 80,000:1 og 5 ms respons, og panasonic har 50,000:1 og 6 ms respons, eller har ikke dette så mye å si? Lenke til kommentar
simson Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg hater egentlig folk som alltid anbefaler noe som koster litt mer, men jeg ville vurdert å gå opp til 37LH4000. Større skjerm, muligheten for 100hz - noen flere inputmuligheter. Men prisen blir jo 5600,-... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg hater egentlig folk som alltid anbefaler noe som koster litt mer.... Jahaja? Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Tv kjøpt fra mpx.no. Ble hverken LGen eller fra Panasonic, men ble en LG i samme serie, 5000 istedenfor 3000 i 32". Høyere hz og lavere responstid Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå