AfterGlow Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Opplev 3D-teknologien i originalt film-spill. Les mer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Dette er vel mest sannsynlig basert på billige briller med ett rødt og ett blått glass så vi skal ikke forvente så veldig høy 3D-kvalitet. Men morro blir det sikkert om spillet er bra. Lenke til kommentar
SML Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gleder meg! håper bare det ikke blir sånne briller som nevnt over. Ble veldig skuffet etter jeg kjøpte SmåSpioner 3-D Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg kjøpte Journey to the center of the eart på Rema og fikk med 3d-briller, og de fungerte helt fint. Bildet ble helt grønt og brillene er ikke akkurat av beste kvalitet, men hva annet forventer man for en film til hundrelappen? Dette spillet høres interessant ut, men for min del er det viktigste helt klart at det er morsomt å spille, ikke at det er i 3D. En drittspill er et og blir et drittspill uansett hvor pent det ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg