essoen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) lurer på om det er gått? har ikke gjort det før, så lurer på om det er noe lurt, eller er dem best da man koker dem? sorry men er så utrolig sulten nå og fikk så lyst på pølser men orker ikke og vaske opp får og bruke panne til og koke så håper på kjapt svar! Endret 7. januar 2010 av essoen Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du vil ikke dø av det eller ødelegge microen. Men jeg tror heller ikke pølsene blir noe gode om du gjør det, sp jeg vil anbefale du steker eller koker dem på vanlig måte. Jeg har dog varmet pølser i microen etter de har vært kokt elelr stekt, og dette fungerer aldeles utmerket. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Rå grillpølser i microen fungerer aldeles utmerket. Det er ikke noe problem. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Funker OK med grillpølser i mikroen (selv-prøvet student-triks ), men det kan ikke sammenlignes med steking/grilling. Pølsene revner gjerne også. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 det blir som å spise en varm kald pølse viss du skjønner Lenke til kommentar
essoen Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 det blir som å spise en varm kald pølse viss du skjønner Liksom at pølsen er fortsatt rå, men bare at den er varm i tilegg? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kjør på. Pølser i mikroen fungerer helt greit. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 det blir som å spise en varm kald pølse viss du skjønner Liksom at pølsen er fortsatt rå, men bare at den er varm i tilegg? Grillpølser er allerede kokt, dei skal berre varmast. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fungerer helt greit, det. Gjort det mange ganger selv Lenke til kommentar
John-B Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Varm/tin de i mikroen, og deretter hiv de i brødristeren. Funker knall. Lenke til kommentar
essoen Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 så pølser er ferdig kokte og trenger bare og varmes? Lenke til kommentar
akle Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Ja, svært svært få plasser man får kjøpt rå pølse. edit: Trenger vel strengt talt ikke å varmes heller Endret 8. januar 2010 av akle Lenke til kommentar
essoen Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 hehe kalde pølser er da ikke akkurat så veldig godt, så jeg verlger heller og varme men fant ut at det var ikke like god smak på dem da man hiver dem i mikroen som og varme dem i vann Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Grillpølser du først stapper i microen er (unnskyld uttrykket) jævlig gode på f.eks. lompe, og med litt ketchup på. Men, etter at den verste sulten har gitt seg - og du har kastet innpå to-tre pølser, da legger du mer merke til smaken: De er forholdsvis sure.. Samme blir det om man varmer dem opp på ovnen, i vann. Men, selvsagt; det spørs jo hvor kresen man er da. Endret 9. januar 2010 av greygenic Lenke til kommentar
akle Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Ja, egentlig mener jeg at grillpølser ikke kan tilberedes i vann eller kokes på annet vis. Må grilles, og helst ute. Skal man lage pølser inne er det wienerpølser i buljong:-D Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Hiv pølsene i en bolle med vann inne i mikroen, da blir dem varmet på mer eller mindre ordentlig vis. Har faktisk aldri tenkt på det før nå ... Jeg har hørt at det er en sær-trøndersk ting å koke grillpølser, stemmer dette? Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Grillpølser kokes selvsagt ikke av normale mennesker. De er allerede kokt, og skal grilles eller stekes. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Grillpølser kokes selvsagt ikke av normale mennesker. De er allerede kokt, og skal grilles eller stekes. Om det ikke skal mer til for å være unormal, ja da er det mange som sliter.. Lenke til kommentar
robolai Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hiv pølsene i en bolle med vann inne i mikroen, da blir dem varmet på mer eller mindre ordentlig vis. Har faktisk aldri tenkt på det før nå ... Jeg har hørt at det er en sær-trøndersk ting å koke grillpølser, stemmer dette? Er ikke trønder, men har alltid kokt pølser. Trodde alle kokte grillpølser... Men de er jo seff best på grillen, stekepanne funker det også, samt å koke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå