arthoz Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hepp, sliter med å få fjernet noen filer på pc'n min nemlig disse: ingenting hjelper, når jeg skal slette de, kommer det enten at de ikke finnes, eller at den ikke kan lese fra fil/disk. HD'n bruker FAT32, og formatering skjer ikke da jeg ikke har noe å backe opp de andre filene jeg skal/må ha. Dette skjedde etter en feilinstallering av "Enter the matrix".. tviler sterkt det er virus siden jeg har sjekket med 2 forskjellige anti-virus programmer. hjelp? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 kjør scandisk det kan hjelpe, eller legg inn det atuelle programmet på nytt og avinstaler det skikkelig Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 kjørt scandisk 2 ganger. hjalp ikke. glemte å si det gitt :oops: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Prøv DOS. Noe sånt: e:deltree etm Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Prøv DOS. Noe sånt: e:deltree etm Jepp, holder med ledetekst. del e:etm*.* dette funker alltid for meg. Viss ikke starter du opp fra bootdisk og gjør det derfra Lenke til kommentar
ripset Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Få laget en oppstartdiskett som gjør at du starter i et RENT dos-miljø ( ikke ledetekst eller cmd ), og slett hele mappen derifra. Enkelt men effektivt Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 har ikke deltree, og del fungerer ikke, står file not found. her er screen: [/img] og, jeg har IKKE floppy.[/b] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Få laget en oppstartdiskett som gjør at du starter i et RENT dos-miljø ( ikke ledetekst eller cmd ), og slett hele mappen derifra. Enkelt men effektivt Litt vanskelig hvis det er en NTFS-partisjon. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Få laget en oppstartdiskett som gjør at du starter i et RENT dos-miljø ( ikke ledetekst eller cmd ), og slett hele mappen derifra. Enkelt men effektivt Litt vanskelig hvis det er en NTFS-partisjon. Han sier jo de er en FAT32 partisjon.. Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Skaff deg en floppy eller lev med filene Har prøvd å kvitte meg med floppyen i flere år men det ender alltid med at jeg må putte den i igjen... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Han sier jo de er en FAT32 partisjon.. Note to self: must....read....posts..... Jaja. Sånn kan det gå. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 http://www.iolo.com/sm/ Prøv dette programmet, det fikser mye i rotet på pc'en din. Men vær forsiktig, kan rydde formye. Programmet heter System Mechanic ver 3.7h. Ett glimrende verktøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå