Gå til innhold

Behøver hjelp til å finne riktig sang

SantiCazorla

Anbefalte innlegg

Hei alle.

Jeg er stor fan av å bruke musikk og musikktekster til å uttrykke følelser, og jeg har i lang tid nå gått og "ergret" meg over at jeg ikke har funnet den perfekte sangen for hva jeg føler. Jeg registrerte meg dermed her i håp om at noen av dere mer erfarne, kyndige og "uthørte" forumbrukere har noen tips til en sang som kan passe..

Ok, min situasjon, kort fortalt:

- For noen år tilbake møtte jeg en jente som jeg i dag er forelsket i. På dét tidspunktet hadde jeg kjæreste og valgte å ikke utforske følelsene overfor denne jenten, til tross for at hun var stormforelsket i meg, og hadde vært det en god stund, og at jeg merket at det definitivt var noe der også fra min side.

- Et år senere ble det slutt mellom meg og kjæresten, og kontakten med denne jenten ble da gjenopprettet. Hun hadde da fått seg en annen kjæreste, som kort tid etterpå la ned totalforbud for henne rundt kontakt med meg - fordi han fikk vite hvor sterke følelser hun hadde hatt for meg tidligere.

- Halvannet år senere tok hun plutselig kontakt igjen. Hun trosset forbudet for å fortelle at hun stadig tenkte på meg, og at det fortsatt var følelser inne i bildet for hennes del. Med årene har vi snakket utrolig mye sammen om alt og alle bak hennes kjærestes rygg, men det aldri hendt noe fysisk - til tross for at sjansen har vært til stede. Mest på grunn av respekt for hennes kjæreste, og fordi vi begge er store motstandere av utroskap.

- Nå er hun veldig usikker på hva hun egentlig føler for kjæresten, selv om de nå har vært sammen i over fire år. Jeg tror også at hun fortsatt lurer veldig mye på hvordan det hadde gått mellom oss to om noe en gang hadde skjedd, og jeg tror også at det ligger noen følelser for hennes del overfor meg, som aldri har fått sjansen til å bli utforsket. Spesielt etter at jeg fortalte henne at jeg har blitt forelsket i henne med tiden, og at jeg synes at hun fortjener noe bedre enn hva hun har nå - basert på hva hun selv forteller om hennes nåværende forhold.

Any suggestions? :hmm::)

Gjerne en ballade!

Endret av SantiCazorla
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...