Riot™ Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har nettopp vært og tatt et par bilder av felger som skal selges for et firma, og tok et par for meg selv innimellom pausene, og fikk fram et ekstremt godt (min mening) bilde ut i fra en av de... merkeligste felgene der på huset. Vil høre hva som kan forbedres. Vinkel er jeg klar over, men fri-bildene jeg tok var tatt for hånd, MED stativet på. Jada, jeg er lat, jeg vet. Full størrelse finner dere her: http://img96.imageshack.us/img96/5648/random243.jpg Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Liker bildet. Bruken av s/h er etter min mening perfekt for motivet =) Skulle kanskje fått med hele "midten". Den venstre av de 5 "eikene" dekker for litt av den mest detaljerte delen... Stilig med speilingen i metallet. Akkurat passe abstrakt. Mvh. K Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 10. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2010 Jo, takk for kritikken. Når det var farver så ble det så distraherende at jeg måtte til med s/h... Faktisk helt enig med det om eiken. Neste gang jeg drar innom, så skal jeg prøve å få tatt et bilde til av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå