dan83 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hei nylig flyttet inn i en liten lelighet i oslo, sammen med noen kompiser, men er litt bekymret, siden kabel modemet( som er koblet til rutern igjen) befinner seg på soverommet mitt. Det er dratt kabler igjennom veggen, fra routern til modemet. Det er vell slik at det er routern som sender signalene/stråler, mens modemet distrubrere signalene!? Vill dette bety at jeg ikke har noe å bekymre meg for anngående stråling? Modemet er ca 2.5m fra senga mi. Routern er rett på andre siden av veggen, så er ikke så mye større avstand fra den egentlig:( Blir vanskelig å flytte kabel modemet, siden det er avhengig av sånn kabel utgang(eller hva det nå heter?) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Gir kabelmodem fra seg noe "stråling" da? En trådløs router gir fra seg litt stråling. Men iflg Statens strålevern er disse langt under verdien av å være skadelig. Dessuten kan man heller ikke unngå dem, de er overalt. Nestegang du tråkker inn på et kjøpesenter vil du bli bombandert med signaler fra trådløs nettverk og mobiltelefoner. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg ville heller vært mer bekymret for hvor du legger mobiltelefonen din om natten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå