Gå til innhold

Feil på faktura fra onecall (ekstra data)


Anbefalte innlegg

Bare en heads up: Det ser ut som OneCall har litt problemer med å fakturere Ekstra Data-pakkene riktig. For desember hadde jeg bestilt en 100 MB pakke som ble betalt på november-fakturaen. Når jeg fikk desember-fakturaen nå i stad, så var den ikke tatt med. Jeg tipper dette skyldes at jeg fjernet samme pakke i desember, og nedgraderte til 50 MB for januar i stedet.

 

Forøvrig ikke første gang de tuller med fakturaen. I sommer skulle jeg bli fratrukket begyret for nytt sim-kort på fakturaen, men det sjedde ikke. Måtte kontakte kundeservice for å få det fikset. Gebyret frafalt etter at de ikke klarte å aktivere det nye sim-kortet når de skulle, for så å påstå at det hadde blitt feilmeldt fra før av og at det skulle funke nå. Det var ikke tilfellet...

 

Men ja, de er såpass billige, og blant de eneste uten noen minimumsfakturering, så beholder dem ihvertfall til jeg kommer tilbake til Norge til sommeren.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mottok her omdagen regning fra onecall der det står at jeg har fri data 50 mb, altså at det er trukket fra 50,-. Betaler fra før for 50 mb (25,-). Har onecall Faktura, men kan ikke å huske å ha lest at Faktura har fri data? Eller er det dem som tuller?

Lenke til kommentar

Tja, mener jeg har fått svar fortere før.

 

Ble ordnet etter en purring :)

 

edit: Skyldtes forresten at det ble noe tull når jeg endret datapakke i desember for januar. Har endret på ny i januar, så bli spennende å se om januarfakturaen blir riktig.

Endret av eisa01
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Kan vel oppdatere her med at det endte med at OneCall tok pengene mine.

 

Ved siste feilfakturering presterte de å fjerne beløpet for datapakken, istedenfor å fjerne beløpet for datatrafikken, så fikk refundert litt for lite. Jeg måtte i tillegg ringe inn og bruke 10 min på å forklare mannen på kundservice, fordi han mente alt var helt normalt.

 

Jeg porterte til Chess før jeg kom tilbake til Norge fra utlandet, så endte opp med negativ saldo på konto (penger til gode). Sendte dem en mail her om dagen for å høre om jeg kunne få pengene mine tilbakebetalt. Det gikk ikke, fikk først til svar at det egentlig var jeg som skyldte dem penger (helt feil), og siden at det kostet 50 kr i gebyr. Hvorfor skal jeg betale gebyr når de har gjort en feil?

 

Kundservicen til Chess er derimot bedre! Bare synd de hadde for dårlige priser på iPhone 4, så bytter til Djuice.

 

edit: OneCall endret mening nå, så får pengene mine tilbake :)

Endret av eisa01
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...