ballalinho Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er en gutt på 15 år har lyst å trene frem six-pack. Har noen en ide om et trenings opplegg eller noe jeg kunne trent etter? Det virker som jeg har nokså sterke magemuskler fordi mange har slått meg i magen når jeg strammer uten at jeg merker stort. Lenke til kommentar
different Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Kvitt deg med magefettet. Eneste måten å få synlig 6-pack på. I tillegg finnes det trettitusenfirehundreogtre tråder om akkurat det samme. Søk. Endret 7. januar 2010 av different Lenke til kommentar
Knife Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Er en gutt på 15 år har lyst å trene frem six-pack. Har noen en ide om et trenings opplegg eller noe jeg kunne trent etter?Det virker som jeg har nokså sterke magemuskler fordi mange har slått meg i magen når jeg strammer uten at jeg merker stort. Som different sa, kvitt deg med fett. Jeg vet ikke hvor mange tråder det har blitt laget om six pack og imponere jenter. Hvorfor fort? har du hastverk? Kjøp deg boken "How to gain 50pounds steroid-like muscle in just 8 weeks". Det tar tid, spørs jo også hvor mye fett du har på kroppen. Endret 7. januar 2010 av Pijus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå