Gå til innhold

Problemer med utskrift - Lexmark printer

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg hjelper en bekjent av meg med å installere windows på nytt. Jeg har lagt inn windows 7 for han, men han sliter litt med at printeren ikke oppfører seg helt som den skal.

Ved utskrift, så stopper utskriften etter 1 utskrift. Personen jeg hjelper driver eget firma, og bruker i den forbindelse et faktureringsprogram hvor han er avhengig av å trykke 3 ganger på print i dette programmet for å få 3 like fakturaer.

Problemer er at etter en utskrift, så virker det som at pc-en sliter med å fjerne utskriften fra utskriftskøen, slik at de 2 andre utskriftene ikke kommer. Problemet gjelder kun hvis man har flere "utskriftsjobber" i køen. Dersom man velger i for eksempel word at man skal ha 3 utskrifter, så legger jo den seg i køen som 1 enkelt jobb med 3 sider. Det skjer ikke når man trykker 3 ganger på en printknapp, da får man 3 utskriftsjobber på hver enkelt 1 side.

Noen som vet hvorfor ikke pc-en klarer å fjerne utskriften fra køen når den er printet ut, slik at resten av utskriftene som ligger i køen kan starte?

Eneste løsning jeg har funnet, er å skru pc-en av og på for å fjerne alle utskriftene som ligger i køen, men det løser jo ikke problemet.

Takk for svar

Printeren er forøvrig en lexmark x6170, og operativsystemet er nyinstallert windows 7 home premium

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...