FlinkeFreddy Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ser at dette handler om piratkopiert materiale, og det bør eeeegentlig ikke være en tråd om denne sangen. Dagbladet har en artikkel, samt VG. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor En tidligere ukjent sang med Michael Jackson er blitt funnet på internett.Låta «Another Day» er bare halvannet minutt lang og stammer fra et samarbeid med Lenny Kravitz. Men rockeartisten avviser nå at det er han som har lekket ut sangen, skriver Billboard. Låta er lagt ut i en annen versjon sammenlignet med den Lenny Kravitz var med på, sier Krawitz i et videoinnslag som han har lagt ut på Twitter. - Min versjon har ligget innelåst i et pengeskap siden vi spilte den inn, sier Kravitz, som ikke sier noe om når innspillingen fant sted. For dere som har hørt den; hva synes dere? For dere som ikke har hørt den; finn den, hør den, og få en overraskende opplevelse Videre synes jeg sangen bør legges ut gratis. Det er snakk om et (kunst)verk fra en person publikum gjorde berømt, og det tilhører egentlig ingen lenger. Dessuten er det egentlig uetisk å tjene penger på en persons død, så jeg håper sangen ikke legges ut for salg. Eller melkes på et annet kommersielt vis... Ser at nettfolket kan utrette mye. Hvilket forum bør man henvende seg for å få sangen "løslatt"? Er man mange nok er det noen som må gi etter Noen som vet om noen plass man kan laste den ned, gratis eller ei Har bare en versjon på 1:29, med noe rappegreier miksa inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå