FreakAngel Skrevet 15. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2010 Sånn har jeg kjøpt gitt... bare i andre farger. Ja tolmodighet veit jeg heldigvis litt om.... takk for råd. Nå blir timene lange fram til vesla kommer... ahh.. selvom det bare er tre timer til. Og ja.. kameraet skal nok brukes flittig... Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg finner rett å slett ikke ut åssen jeg legger inn bilde her jeg Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 http://www.123hjemmeside.no/troyavesla/30988348 for de som vil så er vesla her Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Jeg finner rett å slett ikke ut åssen jeg legger inn bilde her jeg Rett under boksen du skriver i er det en knapp med Bla igjennom og last opp. Trykk på bla gjennom for å finne filen/bildet du vil laste opp og deretter trykk last opp. Når dette er gjort trykker du på administrer vedlegg rett over der du valgte last opp osv. og velg bildet du lastet opp derfra. Gratulerer med ny valp Lenke til kommentar
Teac Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Kjempefin hund, gratulerer! Som sagt tidligere. Husk å ta bilder. Hunder vokser fort. Treger på at jeg ikke tok nok bilder av min krabat. Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Den var ikke dum Kjempefin hund, gratulerer! Som sagt tidligere. Husk å ta bilder. Hunder vokser fort. Treger på at jeg ikke tok nok bilder av min krabat. takk å takk.. nei detta er ingen dum liten krabat. fryktelig skjønn.. og veldig mjuk. Men kaster opp no veldig :S gjort siden den kom. litt redd for dehydrering jeg, men hu drikker jo.. får det samma fóret som hu er vandt med, men det kommer bare oppatt. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 16. januar 2010 Del Skrevet 16. januar 2010 Så fin hun var Gratulerer med valp! Lenke til kommentar
FreakAngel Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Så fin hun var Gratulerer med valp! Takk for det ... Hjerteknuser er hun <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå