Ascubal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Heisann. Jeg sliter litt med vondt i ryggen til tider, da helst helt nede. (Korsryggen?) Merker ofte at det "knekker" i tide å utide der, dvs hvis jeg sitter på et bord og snur meg til venstre eller høyre knekker det gjerne en to tre ganger for hver side. Jeg kan også stå oppreist og bøye ryggen fram og tilbake samtidig som jeg lener meg til den ene sida, og da knekker det ekstra mye.. Nakken er likedan, knekker ganske ofte, men dette ser ut til å være mere normalt rundt omkring. Er dette normalt blant befolkningen? Skal forøvrig ærlig innrømme jeg har sittet utrolig mye på baken tidligere i livet og det er vel kanskje en grunn til at det er blitt som det har blitt? Har også et håndledd som jeg knakk for rundt 4 år siden, det gjør periodevis også veldig vondt, og knekker også mye, hehe. Det kan forøvrig ikke brukes så mye. Er dette også normalt ved brudd i håndleddet? Ble mange spørsmål her, men jeg takker mye for svar Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har samme rygg som deg, og sitter også en del stille. Det blir dog mye bedre så lenge jeg passer på å trene ryggøvelser et par ganger i uka. Anbefaler at du gjør lette ryggøvelser et par ganger i uka for å myke opp og stramme ryggen litt. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 har akkurat det samme selv. massøren jeg hadde tidligere knakk ryggen min ca hver gang jeg var der, han syntes ikke at det var noe galt så jeg regner med at det er greit. Lenke til kommentar
Ascubal Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Hmm, daså.. Kan det ha noe med at i min nåværende jobb situasjon må jeg mer eller mindre stå oppreist hele dagen på betong gulv? Hvis jeg ikke står oppreist så må jeg bøye meg mye. Dette hjelper vel heller ikke så mye kan jeg tenke meg? Takk for svar folkens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå