Mariofrans Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei Har det kommet en patch til ps3 der rangen på 1887 model er redusert? Lenke til kommentar
b00n Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vet ikke med PS3 men er blitt fixa på PC ihvertfall. Nå er den ikke så overpowered som den var tideligere Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 det var jo så heftig å bruke! Synd at de har fiksa det på pc ihvertfall.. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, akimbo 1887 er heldigvis patchet Uheldigvis er det fortsatt en måte å gjøre de like overpowered som før.. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Ja, akimbo 1887 er heldigvis patchet Uheldigvis er det fortsatt en måte å gjøre de like overpowered som før.. HVA DA? er det å bruke full metal jacket? Lenke til kommentar
Digitalklokke Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Takk gud for at du får dem etter lvl 67. Det er så sinnsykt irriterende når en med maraton, ligtweigth og akimbo kommer susende og spawn killer deg hver gang. Hater det:P Bling pro; akimbo, FMJ og Stopping Power så får du samme effekt. Håper du finner en annen secoundary en 1887, for den tror jeg det er fler en meg som misliker:P + SP Endret 7. januar 2010 av Digitalklokke Lenke til kommentar
vipone Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Bling Pro: 1887 med Akimbo og FMJ Da er du tilbake til den kraftig 1887;) EDIT: Så ikke at det allerede var sagt EDIT igjen: Link til bevis: http://www.youtube.com/watch?v=XGCVrz0qkEU Endret 7. januar 2010 av vipone Lenke til kommentar
gullf1sk Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 FMJ hjelper bare for å skyte igjennom vegger, ikke på damage, etter hva jeg har lest rundtom. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Infinity Ward patcha KUN Akimbo versjonen av 1887, altså ikkke Bling. Så når du bruker FMJ og Akimbo er du tilbake på den gamle kraftige. Altså, Infinity Ward faila noe helt sykt Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 FMJ hjelper bare for å skyte igjennom vegger, ikke på damage, etter hva jeg har lest rundtom. Dette er feil. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 FMJ hjelper bare for å skyte igjennom vegger, ikke på damage, etter hva jeg har lest rundtom. Dette er feil. Kanskje du skal si litt mer om hvorfor dette er feil. Såvidt jeg vet, har gullfisk rett. FMJ hjelper ikke på damage på våpen, unntatt damage gjennom vegger. Men skjønner det sånn at model1887 er like sterk som før når man ikke har akimbo, men fmj? Lenke til kommentar
olopolo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 FMJ hjelper i teorien kun på "bullet penetration", men i tilfellet med 1887 er det snakk om en bug. Kombinasjonen 1887+akimbo med random 1. perc ble nerfet. Om du bruker Bling/Bling Pro som 1. perc+ FMJ så unngår du denne nerfinga. En liten tabbe fra IW som sikkert blir rettet på i neste patch Mvh. K Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har inntrykket av at FMJ hjelper litt på damagen også, men mulig jeg surrer. Når det gjelder 1887 er det slik: M1887 er ikke nerfa M1887 akimbo er nerfa M1887 akimbo + FMJ funker som gammel M1887 Akimbo (hvis ikke bedre) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå