K N Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei! Jeg har kjøpt meg Logitch Z-10. De fungerer slik at du kobler dem inn i USB, og da får den lyd osv via det. Grunnen til at de har valgt USB er nok litt p.g.a displayet osv. Man får opp klokke, CPU + RAM bruk o.l. Men alikevel er det uvant. Dette er kun 2 høytalere, dvs ikke noe særlig med bass. Jeg syns det er litt for tamt, når jeg er vandt til at det skal slå litt (er ikke sånn at det skal riste i hele huset). Jeg kobler til bassen osv til lydkortet, men selvfølgelig vil den ikke spille lyd hit. Noe som jeg var klar over. Jeg lurer på hvordan jeg kan få lyden ut på 2 forskjellige lydutganger samtidig? Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du kan ikke streame pcm til to forskjellige lydkort samtidig. I hvert fall ikke default i windows. Lenke til kommentar
K N Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 Finnes det tillegsprogrammer som kan gjøre dette for meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå